וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל מוכן לסצנת הסיום הקיטשית: בלוג האליפות של לסטר נמשך

18.4.2016 / 14:00

כמו בכל סרט הוליוודי קלאסי, אחרי הקשיים וההצלחות, הגיע היריב מולו הגיבור כמעט קורס, אך מצליח להישאר על הרגליים, לפני הניצחון הגדול. ליריב של לסטר קראו ג'ונתן מוס, השופט שניסה לגנוב את ההצגה וכמעט הצליח. אפילו לפטר שמייכל הוא עלה על העצבים

one

רצף אירועים גנרי מאחד מסרטי רוקי (או מכל סרט אגרוף הוליוודי. או בעצם מכל סרט אקשן הוליוודי. או בעצם מכל סרט הוליוודי אם תרצו): הגיבור שלנו במצב קשה, מאוד. נראה שהוא בדרך לאבדון ולא יצליח להתאושש ופתאום, תפנית ראשונה בעלילה. משהו קטן מצית את הדימיון והצלחה מתחברת לעוד הצלחה, באופן לא מובן. לפתע, הגיבור מוצא את עצמו על סף התהילה, בדרך לנצח בקרב הכי מדהים בחייו.

אלא שאז, משום מקום, מגיע המכשול הגדול האחרון. היריב עליו נראה שאין לו שום דרך לגבור, אין שום דבר שהגיבור למד עד כה ויכול לעזור לו במאבק הזה. אבל אנחנו מדברים על הוליווד כאן ואיכשהו, למרות שכל הסיכויים נגדו, הגיבור מצליח להישאר על הרגליים. פנס בעין שמאל, חתך בכתף ימין, עשרה שחקנים במשך 34 דקות, הגיבור שלנו לא מוכן שבשלב זה, אחרי שכבר ניצח שוב ושוב את כל הסיכויים, התחזיות וההימורים, יבוא משהו ויפיל אותו. אז הוא נלחם, ועל פי הנרטיב הקלאסי, הוא גם מנצח. בסוף, עם הבאזר, בבוקס האחרון, בירייה האחרונה.

לסטר כמעט שם. היא פגשה את הכישלון והייתה על סף ירידת ליגה לפני שנה. היא נתקלה בהצלחה הלא צפויה ומצאה את עצמה מובילה את הפרמיירליג במשך חצי עונה בערך, כולל בשבע הפרש, חמישה מחזורים לסוף. ואתמול, היא נתקלה בכוח שנראה כמעט גדול עליה, כמעט הצליח להכניע אותה. למזלה, הכוח הזה, היריב הזה, דווקא הוא היה זה שבא לעזרתה ברגע האחרון והציל אותה. מכאן והלאה היא כבר תצטרך לדאוג לעצמה ולהשלים את הסיפור עם הניצחון המפואר. זה לא יהיה קל, אבל אחרי אתמול, זה בהחלט נראה כמו מטרה ריאלית.

שחקני לסטר חוגגים. AP
בלסטר יוצאים מעודדים ממשחק שיכול היה להסתיים בצורה הרבה יותר גרועה/AP

ליריב של לסטר אתמול קראו ג'ונתן מוס. השופט בן ה-45, שניהל את גמר הגביע האחרון, הוא לא שולף עצבני במיוחד והממוצע העונתי שלו ב-2014/15 עמד על 3.83 צהובים ו-0.24 אדומים למשחק. אבל במפגש בין לסטר לווסטהאם הוא גנב את ההצגה.

יכול להיות שכל השריקות והפסיקות שלו היו נכונות ומוצדקות. שופט העבר גרהאם פול טען שכן, ומי אנחנו שנתווכח. אבל אם בסיום המשחק שתי הקבוצות זועמות עליך ואם גם אנדי קארול וגם ג'יימי ורדי עלולים לחטוף השעיות ארוכות בגלל דברים קשים שהם אמרו לעברך, ואם פטר שמייכל האגדי טוען שאתה "על סמים", עשית משהו לא טוב.

כבר במחצית הראשונה נדמה היה שמוס פספס לפחות עבירה אחת ברחבה לטובת כל קבוצה ואולי זה מה שגרם לו לצאת מאיזון. ההחלטה להרחיק את ורדי הפכה את כל המשחק לבלגן אחד גדול. נכון, לחלוץ נבחרת אנגליה לא הגיע פנדל, אבל הוא כן נתקל באנגלו אוגבונה השרירי ועף לקרקע. זו לא הייתה "הצגה" על פי ההגדרה של הצגה, אלא בסך הכול היתקלות שבהתאם למסורת השיפוט בפרמיירליג, אם הייתה מתרחשת במרכז המגרש הייתה עוברת בלי שריקה לכאן או לכאן. אבל מוס בחר להוציא צהוב, שני ולהעביר את לסטר לבונקר של חצי שעה.

לסטר עושה הגנה מעולה, אבל היא לא קבוצה מספיק טובה בשביל לעמוד בבונקר ולהעיף כדורים, בטח לא כשאין לה אף אחד שיחזיק את הכדור בחלק הקדמי וייתן קצת אוויר לנשימה. וכשנדמה היה שבכל זאת זה יצליח, הגיע הפנדל המוזר שמוס שרק לטובת הפטישים. וכשנדמה היה שלסטר מאבדת את הראש והיא בדרך להפסד רביעי העונה, כזה שיכול לעצור את כל המומנטום שלה, הגיע פנדל מוזר עוד יותר לטובתה ופתאום היא יצאה מהמשחק מעודדת, למרות שטוטנהאם תוכל לצמק את הפער לחמש.

עוד באותו נושא

לסטר סחטה 2:2 מול ווסטהאם, ארסנל-קריסטל פאלאס 1:1

לכתבה המלאה

לשועלים, למרות אובדן שתי הנקודות, יש לא מעט סיבות לאופטימיות אחרי אתמול. המהלך הראשון של המשחק היה נגיחה של קויאטה, שבעזרת הצלה אדירה של קספר שמייכל, פגעה בקורה, טיילה לכל אורך הקו, פגעה בקורה השנייה ומסיבה מסוימת החליטה ללכת בדיוק לידיים של השוער הדני. המהלך האחרון של המשחק היה הפנדל הדרמטי של אוז'ואה.

בשבוע הבא, בלי ורדי, ללסטר יש עוד משחק בית שהיא צריכה לנצח, מול סוונסי החלשה, שהצליחה לחטוף בשבת שלישייה ללא מענה מניוקאסל החלשה עוד יותר. בינתיים, לטוטנהאם מצפה היום משחק חוץ לא פשוט נגד סטוק ובמחזור הבא, משחק ביתי נוח מול ווסט ברום. אחר כך, שתי המוליכות יעמדו מול אתגרים קצת יותר מסובכים (אולי לא העונה, אבל לפחות בתיאוריה), כאשר לסטר תתארח באולד טראפורד וטוטנהאם בסטמפורד ברידג', אבל לשם עוד נגיע.

בינתיים, עוד מחזור עבר, קלאודיו ראניירי עדיין מחייך והשועלים זקוקים לשמונה נקודות כדי להבטיח אליפות ואולי יצטרכו קצת פחות אחרי הערב. היריב הכמעט-בלתי-ניתן-להכנעה מאחוריהם, והם נשארו לעמוד על הרגליים. עכשיו הזמן לסצנת הסיום הקיטשית.

  • עוד באותו נושא:
  • לסטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully