וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו חזרה למקום השני עם 1:2 על מארסיי האומללה

ברנרדו סילבה ואנדראה ראג'י כבשו לקבוצה מהנסיכות, בעוד היריבה המשיכה להתרסק עם משחק 11 ברציפות ללא ניצחון. מישי בטשואיי צימק. ג'ימי בריאן כבש בעקב ב-0:3 של גנגאן על ראן

ברנרדו סילבה שחקן מונאקו בין שחקני מארסיי. רויטרס
טייל בדרך אל השער. ברנרדו סילבה בין שחקני מארסיי/רויטרס

ההתבזות של מארסיי נמשכה גם במחזור ה-34 בליגה הצרפתית, עם הפסד הערב (ראשון) 2:1 למונאקו שחזרה למקום השני. גנגאן הפתיעה עם 0:3 בדרבי על ראן והיא הבטיחה כמעט בוודאות עוד עונה בליגה הבכירה. גם מונפלייה השיגה שלוש נקודות חשובות עם 0:2 בנאנט.

מונאקו - מארסיי 1:2

אחרי שני הפסדים מאכזבים, הקבוצה מהנסיכות חזרה למקום השני בזכות ניצחון על אחת היריבות המושבעות שלה, שנמצאת במשבר הגדול ביותר שלה בעשור האחרון. בעלת הבית רוצה לעזוב, המאמן מיצ'ל הגיש התפטרות שלא התקבלה והשחקנים ממשיכים לבייש את שם המועדון. מארסיי כעת במקום ה-15, רק שש נקודות מעל הקו האדום, אחרי שנכנעה לדהירה של ברנדו סילבה שבעט בשמאל פנימה בדקה ה-47 ולשער קל של אנדראה ראג'י בדקה ה-75 אחרי כדור קרן ונגיחה של פאביניו. מישי בטשואיי רק צימק בתוספת הזמן.

ראן - גנגאן 3:0

ניצחון גדול לקבוצת התחתית בדרבי של חבל בריטני והיא כנראה הבטיחה לעצמה עוד עונה בליג 1. ראן קיוותה להיצמד לניס הרביעית, אבל ספגה שלישייה שנייה תוך שבוע והושפלה לעיני אוהדיה. מוסטפה דיאלו כבש בדקה ה-63, ג'ימי בריאן הדהים את האקסית עם גול מתחכם בעזרת העקב (73) ויונוס סנקארה חתם (77).

נאנט - מונפלייה 2:0
למונפלייה: בריאן דאבו (23), אליאס סחירי (71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully