וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הביסה 0:3 את המבורג, שער בכורה לפוליסיץ'

סגנית המוליכה צימקה את הפער מבאיירן מינכן לשבע נקודות, הילד האמריקאי בן ה-17 הבקיע שער יפה ואדריאן ראמוס כבש צמד. המבורג הסתבכה בתחתית. קאמבק ענק לפ.צ. קלן במיינץ ו-2:3

כריסטיאן פוליסיץ' (משמאל) שחקן דורטמונד חוגג שער עם פליקס פסלאק. AP
יש עתיד. כריסטיאן פוליסיץ', משמאל, עם פליקס פסלאק/AP

בורוסיה דורטמונד חזרה הערב (ראשון) לבונדסליגה אחרי טראומת אנפילד וניצחה בקלות 0:3 את המבורג. המחזור ה-30 ננעל עם הדרמה הענקית במיינץ, שם הצליחה פ.צ. קלן לחזור מפיגור 2:0 ל-2:3 דרמטי מול הקבוצה הביתית. זה היה המשחק היחיד בבונדסליגה במחזור הזה בו קבוצת הבית לא ניצחה.

רנה אדלר שוער המבורג מורחק. AP
יחסר להמבורג בדרבי התחתית החשוב מול ברמן. רנה אדלר/AP

בורוסיה דורטמונד - המבורג 0:3

סגנית המוליכה שמה את אכזבת הליגה האירופית מאחור והצליחה לנצח את היריבה מהתחתית למרות ששמרה שחקנים רבים לחצי גמר הגביע בו תפגוש את הרטה ברלין ברביעי. האורחת הייתה טובה יותר בפתיחה, אבל בדקה ה-38 הילד האמריקאי בן ה-17 כריסטיאן פוליסיץ' חגג שער בכורה בבונדסליגה, אחרי שהוציא קרן קצרה, קיבל את הכדור חזרה ברחבה ובעט בימין אל הרשת אחרי שהטעה שחקן. אדריאן ראמוס הקולומביאני העלה ל-0:2 עם בעיטה מסובבת בדקה ה-44 וחתם את התוצאה ארבע דקות לסיום, כשהמבורג איבדה את השוער רנה אדלר בכרטיס אדום בדקה ה-52. דורטמונד בפיגור שבע נקודות מבאיירן מינכן המוליכה, המבורג רק שלוש נקודות מעל המקום המוליך למבחנים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מילוש יואיץ' שחקן פ.צ. קלן (שני מימין) חוגג. GettyImages
יואיץ ופ.צ. קלן חוגגים קאמבק מרשים/GettyImages

מיינץ - פ.צ. קלן 3:2

אחרי שמונה ניצחונות לקבוצות הביתיות בשמונה משחקים במחזור הזה בבונדסליגה, היה נדמה כאילו אנחנו הולכים ל-9/9 כשמיינץ הובילה כבר 0:2 בבית מול פ.צ. קלן. למרות זאת הצליחה הקבוצה של פיטר שטוגר לעשות קאמבק ענק מול הקבוצה מהמקום השישי. אפצה עם ניצחון קריטי שמקפיץ אותה אל המקום העשירי עם 37 נקודות, שש מעל ורדר ברמן שבמקום ה-16 שמוביל למבחנים.

מיינץ עלתה ליתרון בדקה השמינית כשג'ון קורדובה הצליח להגיע ראשון לכדור אחרי ערבוביה ברחבה ובעט פנימה את ה-0:1. ליאון באלוגון הכפיל בדקה ה-49 לאחר שנגח יפה פנימה את ה-0:2 בעקבות הגבהה מדויקת של דניאל ברוזינסקי. פ.צ. קלן הצליחה לצמק בדקה ה-64 כשמרסל ריסה הגיע ראשון לכדור מדומיניק מארו ובעט כדור פנטסטי לפינה הקרובה מ-18 מטר וזה 1:2. השוויון הגיע בדקה ה-74 כשיאניק גרהארדט הצעיר הוריד יפה מאוד למילוש יואיץ', שמקרוב דחק פנימה את ה-2:2. המהפך הושלם בדקה ה-83 לאחר שמתיאס להמאן שלח כדור ארוך מחצי מרחק, אנתוני מודסט הדביק אותו ובעט מהאוויר נהדר לפינה כדי לקבוע 2:3 דרמטי ומרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully