וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "הראנו באילת שהכול אפשרי בסדרות"

17.4.2016 / 17:15

מאמנה החדש של מכבי ראשון לציון נשמע אופטימי לפני אימון הבכורה שלו: "אם רוצים להגיע לאן שחושבים שהקבוצה צריכה להגיע, צריך לשמור על עקביות. אם הקבוצה תמשיך בעליות וירידות, לא יהיה שינוי"

צילום ועריכה: יותם רונן

אחרי שמונה לתפקיד מאמן מכבי ראשון לציון הבוקר (ראשון) ערך אריק שיבק אימון בכורה כמאמן הכתומים. שיבק, שפוטר בתחילת העונה מאימון הפועל אילת, מגיע לקבוצה חמישה מחזורים לסיום העונה במקומו של שרון דרוקר, כשראשון לציון ממוקמת במקום השביעי בטבלה, אחרי חמישה הפסדים בשישה משחקים בסיבוב השלישי. המאמן שוחח עם התקשורת עוד לפני אימון הפתיחה שלו.

אריק שיבק מאמן מכבי ראשון לציון עם השחקנים. יותם רונן
שוב על הקווים. אריק שיבק/יותם רונן

"אני אוהב לאמן, כיף לחזור לאמן, מקווה שיהיה בסדר", אמר שיבק והתייחס לשמועות לגבי הגעתו לראשון לציון ברגע שהמאמן הקודם פוטר, "ביומיים שלושה האחרונים שמעתי המון דברים, ביום חמישי נסעתי לפרשן משחק נשים ברדיו, יואב אביב אמר לי שאני הרבה שנים בתקשורת אם היית מספר לי את מה שאני עובר איתך, לא הייתי מאמין. הוא שמע שיחות עם האחים שלי. השתלשלות העניינים היא שביום חמישי בלילה קיבלתי טלפון מפרי שהוא רוצה להפגש איתי, ביקשתי להפגש בשלישי כי היה יום הולדת לנכד שלי. נפגשנו בשלישי ב-3, אני פרי וגלעד זיו המנכ"ל, ורק היום סגרנו את זה סופית".

על יכולת הקבוצה והמטרות אמר שיבק: "מכבי ראשון ניצחה משחקים גדולים מאוד העונה והפסידה משחקים שלא הייתה צריכה להפסיד, חוסר העקביות הזה טיפוסי לקבוצת מרכז, אם רוצים להגיע לאן שחושבים שהקבוצה צריכה להגיע צריך לשמור על עקביות, אם הקבוצה תשמור על עקביות של הרמה הגבוהה שהראתה, היא שייכת לחלק העליון. אם תמשיך עם העליות והירידות, אז היא תמשיך להיות קבוצה שנמצאת איפה שהיא נמצאת. צריך לחלק את זה לשניים, צריך להגיע בצורה האופטימלית לסיום הליגה, לתפוס את המיקום הטוב ביותר שאפשר עד לסיום הליגה, ואז זה סדרות, והראנו באילת שהכל אפשרי בסדרות".

"כמו שראיתם לא פגשתי עוד את השחקנים, בטח לא איך מתאמנים, אני צריך לראות את חדר ההלבשה ואיך הם באימון, עוד שבוע תהיה לי תשובה טובה יותר לשאלות", הוסיף המאמן והתייחס בסיום להתמודדות שתהיה לו עם הנהלת הכתומים אחרי הסיפור הלא מוצלח באילת, "הנהלות? בכל מקום יש את ההנהלות של אותה קבוצה ואת ההתמודדות עם ההנהלות, איך אמר רלף קליין? כשאתה עובר שלוש, ארבע או חמש הנהלות בקריירה אז אפשר להגיד שאתה מאמן כדורסל, ועברתי יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אריק שיבק מאמן מכבי ראשון לציון. יותם רונן
אימון בכורה/יותם רונן
אריק שיבק מאמן מכבי ראשון לציון עם ניצן חנוכי. יותם רונן
שיבק מתדרך את חנוכי/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully