וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינג'רס ניצחה את סלטיק בפנדלים ועלתה לגמר הגביע, 120 דקות לניר ביטון

מוליכת הליגה השנייה בסקוטלנד הדהימה את האלופה, כשגברה עליה 4:5 בדו קרב פנדלים אחרי 2:2 בתום הזמן החוקי. הקשר כבש מהנקודה הלבנה, אך רוגיץ' החמיץ את הבעיטה המכריעה. וגם: צפו בשער המדהים של מקאיי ובהחמצת הענק של רוברטס

רויטרס

לקראת החזרה הצפויה של ריינג'רס לליגה הסקוטית הבכירה בעונה הבאה (הבטיחה את עלייתה כבר ב-5 באפריל), קיבלנו היום (ראשון) טעימה קטנה-גדולה מהאולד פירם - המפגש הגדול בין ריינג'רס לסלטיק - שצפוי לחזור גם במסגרת הליגה בעונה הבאה אחרי שנים שבהן בילו הכחולים בליגות הנמוכות במדינה. הערב נפגשו השתיים (לראשונה מאז תחילת 2015) במסגרת חצי גמר הגביע הסקוטי וסיפקו משחק אדיר, המעורר תיאבון רב לקראת העונה הבאה, שנגמר ב-4:5 מדהים לטובת האנדרדוג אחרי דו קרב פנדלים (2:2 בתום הזמן החוקי).

ריינג'רס, שמוליכה את הליגה השנייה, פגשה את יריבתה השנואה, שנמצאת במקום הראשון בליגה הראשונה, אך שיחקה ללא רגשי נחיתות ועלתה ליתרון כבר אחרי 16 דקות לאחר שקני מילר הוותיק (36) ניצל טעות בהגנה ומתוך הרחבה דחק מקרוב את ה-0:1 המפתיע של קבוצתו.

סלטיק, עם ניר ביטון שפתח בהרכב והשלים 120 דקות, חזרה לעניינים בדקה ה-50 לאחר שאריק סביאצ'נקו נגח את השוויון בדקה ה-50 כשעד לסיום השתיים לא הצליחו למצוא את הרשת פעם נוספת והמשחק הלך להארכה.

שחקן ריינג'רס, קני מילר. GettyImages
כובש, גם בגיל 36. מילר/GettyImages

שש דקות בלבד בתוך הארכה והגיע הרגע הגדול של המשחק. בארי מקאיי בן ה-21, לו חמישה שערים בליגה השנייה העונה, לקח את הכדור מרחק של 40 מטרים מהשער, עבר שחקן והכין את רגל ימין - כשלפתע שלח פצצה אדירה אל בין החיבורים שהחזירה את היתרון לריינג'רס. אלא שעשר דקות לאחר מכן גם טום רוגיץ' האוסטרלי כבש בהארכה, קבע 2:2 מרתק ושלח את המשחק לדו קרב פנדלים.

במצב של 4:5 לטובת ריינג'רס, ניגש אותו רוגיץ' לנקודה הלבנה, אך הפעם לא הצליח לעמוד בלחץ, שלח את הכדור גבוה לשמים ונתן את האות לחגיגות הגדולות של הכחולים מגלזגו, שניצחו את היריבה הגדולה לראשונה מאז מרץ 2012. ביטון אגב, כבש את הפנדל השלישי לזכות סלטיק.

* אנדרלכט ניצחה 0:1 את קלאב ברוז' נטולת ליאור רפאלוב הפצוע. הקבוצה מבריסל צימקה את הפער בפסגה לנקודה אחת בלבד.

* רועי קהת שיחק 57 דקות בהפסד 1:0 של אוסטריה וינה בדרבי בחוץ מול ראפיד. הוא הוחלף על ידי לארי קאיודה.

* מרואן קבהא נכנס בדקה ה-90 ב-1:3 של מאריבור בחוץ על קרסקו. מאריבור רחוקה שתי נקודות מהמוליכה לובליאנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

השער המדהים של מקאי

ההחמצה המדהימה של רוברטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully