וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל קטמון זכתה בפרס ירושלים לאחדות ישראל לשנת 2016

הירושלמים זכו בפרס המוענק זו השנה השנייה על פעילות למען אחדות בחברה הישראלית. ניר ברקת: "קטמון הפכה לגורם חיובי ומעצים בירושלים, לא רק בתחום הספורט אלא גם בהנעה של יוזמות חברתיות וגישור בין המגזרים השונים"

ילדי הפועל קטמון. הפועל קטמון ירושלים,
יקבלו את הפרס מהנשיא. שחקניה הצעירים של הפועל קטמון/הפועל קטמון ירושלים

אמנם לא מדובר באליפות או גביע, אך הפועל קטמון ירושלים זכתה היום (ראשון) בתואר ראשון לעונה זו - פרס ירושלים לאחדות ישראל לשנת 2016, אך הודיעה ועדת הפרס, שהחליטה על ארבעה זוכים המסמלים מודלים שונים של אחדות בחברה הישראלית. מלבד קטמון, גם מיזם משותף של תנועות הנוער בני עקיבא/הנוער העובד והלומד/דרור ישראל, קשר יהודי ושותפות ביחד (רשת עולמית של בתי ספר תאומים) זכו בפרס.

"פרס ירושלים לאחדות ישראל", על שם שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו, נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח ז"ל נוסד על ידי ראש העיר ירושלים, ניר ברקת והעמותה לזכר שלושת הנערים וארגון "גשר" - יוענק זו השנה השנייה על פעילות למען אחדות בחברה הישראלית. הטקס יתקיים בבית הנשיא במעמד הנשיא ראובן ריבלין.

ניר ברקת התייחס לזכייה: "אני נרגש במיוחד לבשר על זכייתה של הפועל קטמון ירושלים בפרס ירושלים לאחדות ישראל, שאותה אני מלווה מימיה הראשונים ורואה כיצד הפכה לגורם חיובי ומעצים בירושלים, לא רק בתחום הספורט אלא גם בהנעה של יוזמות חברתיות וגישור בין המגזרים השונים בירושלים ובמדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully