וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי ארבייטמן: "כאב לשמוע את האוהדים שורקים בוז כשנזקקנו להם"

17.4.2016 / 8:18

הפועל חיפה חגגה ניצחון חמוץ-מתוק על מכבי נתניה, בצל קריאות גנאי מצד האוהדים. החלוץ: "טבעי שהקהל יתרגז". מחמאות למקסים פלקושצ'נקו וחנן ממן, שאמור להיות כשיר למחזור הבא

צילום מסך

בהפועל חיפה מרוצים מאוד מהניצחון 1:2 על מכבי נתניה, שהעלה אותה לפחות עד היום (ראשון) בערב מעל הקו האדום. בכל מקרה האדומים יישארו רק נקודה אחת מתחת להפועל כפר סבא ועם אותו מספר נקודות כמו עירוני קרית שמונה, כאשר בין הקבוצות עוד נותר משחק ראש בראש. "הגענו למצב שההישארות תלויה בנו. זה מה שרצינו", אמר אחד השחקנים.

בקבוצה שיבחו את חנן ממן, ויחד עם זאת קיוו שהפציעה שספג לא רצינית. הקשר קיבל מכה חזקה במפשעה ואף הוחלף, אך על פי הערכות הוא יהיה כשיר למחזור הבא שייערך לאחר פגרת חג הפסח. מי שזכה למחמאות היה מקסים פלקושצ'נקו הצעיר, ששוב פתח ושוב כבש.

חנן ממן שחקן הפועל חיפה (ימין) מול מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
לא פציעה קשה. ממן/אדריאן הרבשטיין

בנוסף, בקבוצה היו שמחים מאוד ששלומי ארבייטמן כבש שער ראשון בקבוצה ומקווים שכעת הוא יקבל ביטחון ובשלושת המשחקים שנותרו יהיה פקטור משמעותי. "סוף סוף כבשתי שער. אני שמח על זה, אבל יותר שמח שניצחנו", אמר ארבייטמן. "אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. יהיה כיף לשבת בשולחן הסדר אחרי ניצחון. היה לחץ וטיפה הלכנו אחורה. זה טבעי אבל הכי חשוב שניצחנו. אני לא רוצה להיכנס יותר מדי לענייני הקהל, אבל הוא תמך בנו מהדקה הראשונה. היה קצת כואב לשמוע בוז ברגע שהיינו צריכים את האוהדים, אבל זה טבעי כי הקהל רצה לראות אותנו יוצאים קדימה. ניצחנו בשביל הקהל המדהים הזה. כל נקודה חשובה לנו ואנחנו עם הפנים קדימה. אחרי שחטפנו שער בדקות הפתיחה הראינו כדורגל טוב ושוטף עד שלקראת סוף המשחק הלכנו אחורה".

לצד השמחה בקבוצה היו גם כאלה שביקרו את ההסתגרות בעשרים הדקות האחרונות, שהובילה לקריאות בוז לעבר הקבוצה ואלי כהן. המאמן הגיב בסיום לאותם אוהדים מקללים, אך התנצל. תומר סוויסה, שלא נכלל בסגל, מדוכדך ולפי שחקנים בקבוצה אינו מבין מדוע נוצר פיחות כל כך גדול במעמדו.

עוד באותו נושא

אלי כהן סימן לאוהדים "אפסים" והתנצל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully