וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אלי כהן סימן לאוהדים "אפסים" והתנצל

16.4.2016 / 19:57

המאמן הגיב בתנועת ידיים לעבר הקהל שקרא לו להתפטר ב-1:2 מול מכבי נתניה: "אני מצפה שהקהל יעודד את הקבוצה ולא יקלל את המאמן". כמו כן, כהן טען כי לא סימן תנועה כזו ואמר כי חגג

one

הפועל חיפה רשמה הערב (שבת) ניצחון ליגה שני ברציפות עם 1:2 ביתי מול מכבי נתניה, במסגרת המחזור ה-30 בליגת העל והרביעי בפלייאוף התחתון. אנדריי מישנקו העלה את הצהובים ליתרון כבר בדקה הרביעית, שלומי ארבייטמן השווה בדקה ה-17 ומקסים פלקושצ'נקו (34) השלים את המהפך שהעלה את האדומים מעל לקו האדום. עם שריקת הסיום הסתובב מאמן הפועל חיפה לעבר הקהל וסימן להם עם הידיים: "אפסים". זה הגיע אחרי שהאוהדים קיללו אותו במהלך המשחק וקראו לו להתפטר.

חסן מול ארבייטמן/אדריאן הרבשטיין

לאחר מכן התייחס המאמן לאירוע ואמר: "זכותו של הקהל להגיד ולצעוק מה שהוא רוצה, אבל אתה מצפה שבמשחק כל כך חשוב למועדון שיתעסקו יותר בעידוד כלפי השחקנים ולא בקללות כלפי המאמן. בסוף המשחק הייתה לי תנועה של ניצחון לכיוון הקהל, אבל אם חלק מהקהל פירש את זה כהתרסה ונפגע, אז אני מאוד מתנצל. לא הייתה תנועה מגונה ולא הייתה לי שום כוונה לפגוע אבל לא הייתי צריך להסתובב בכלל לכיוון הקהל. הקהל של הפועל חיפה חשוב מאוד ואנחנו צריכים אותו בהמשך הדרך. יכול להיות שחלק מהקהל אפילו לא מבין כמה הדחיפה שלו עוזרת לנו במצבים קשים".

כהן אמר על המשחק: "הלך קשה מאוד, זה לא הפתיע אותי. ראינו בשלושת המשחקים האחרונים של מכבי נתניה שהיא קבוצה שמגיעה משוחררת ומשחקת כדורגל. אני שמח שעברנו את המשוכה הזו נגד קבוצה שכביכול גרמה את הליגה. זה משחק לא קל. אנחנו בעיצומם של מאבקים ומה שחשוב זה לקחת שלוש נקודות ואני שמח שעשינו את זה.

"אני חושב שהכנסתי שני שחקני קו, חשבתי שנוכל להפתיע אותם דרך הקווים, לעבור לחמישה קשרים ולצאת למתפרצות. נכנסנו ללחץ מהדקה ה-65, לא החזקנו בכדור, אבל מה שחשוב שניצחנו. מקסים הוא שחקן מוכשר מאוד ואני שמח שבשני המשחקים האחרונים שהוא משחק, יש לו תרומה גדולה מאוד. הוא מבקיע ומבשל. כל הקבוצה נתנה כאן המון. אנחנו מגיעים עם הגב לקיר בכל משחק וכל הכבוד לשחקנים על המאמץ ועל הניצחון".

שלומי ארבייטמן, שכבש לראשונה במדי הפועל חיפה ולראשונה מאז נובמבר, אז כבש במספרת מול אותה הפועל חיפה, אמר: "ההרגשה נפלאה, לחזור סופסוף לכבוש, חיכיתי לזה הרבה. אני שמח שזה הגיע ומעל הכל שניצחנו, זה הכי חשוב. דיברתי עם הצוות וכולם שאני רוצה לעבור למספר 19. היו קצת בעיות, אבל אמרתי להם שהם חייבים לעשות את המאמצים בשבילי ואני שמח שזה השתלם. אין סיבה שלא נישאר, יש אווירה טובה עכשיו אחרי ניצחון חשוב. אנחנו עם הפנים קדימה, זה לא נגמר, אבל אנחנו בדרך הנכונה".

מאמן מכבי נתניה עומר פרץ: "אפשר כבר לחסוך את המחמאות, זה ממש לא נותן לי כלום. הובלנו 0:1 ולמרות שהפועל חיפה צריכה את המשחק ואנחנו לא, אנחנו מקבלים שני שערים של גן ילדים קטנים. אני מקווה שהקבוצה הזו תיבנה מחדש בליגה הלאומית. החבר'ה בסדר גמור, כל אחד נותן את המקסימום, אני מצדיע בפניהם על כל המאמץ שהם נותנים. הם ימשיכו את סוף העונה ובסוף כל אחד יעשה את החושבים שלו. אני מאמין שנתניה תשיג ניצחון עד סוף העונה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 1:2 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully