וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יוסי בניון ועטאא ג'אבר לא ייכללו בסגל למכבי תל אביב

17.4.2016 / 13:05

הקשרים הפצועים לא ייטלו חלק במשחק מול האלופה (20:55, ערוץ 1) כדי לא לסכן אותם לקראת חצי גמר הגביע. עטר לא יפתח. אחרי השלכת הגזרים לעבר טואטחה: גל מעצרים של אוהדי מכבי חיפה

one

משטרת חיפה עצרה אתמול (שבת) שניים מהאוהדים שהיו מעורבים במחאה נגד שחקני מכבי חיפה ביום שישי, בהם טאלב טואטחה ואוראל דני. במהלך אימון של מכבי חיפה ביום שישי במגרש האימונים בכפר גלים, הגיעו מספר עשרות אוהדים שהשליכו גזרים לעבר מגרש והדליקו רימון עשן תוך שהם קוראים לטואטחה "לך למכבי תל אביב" ומאחלים לדגני להיפצע.

המשטרה עצרה אתמול אוהד הקבוצה באמצע שנות העשרים לחייו, תושב חיפה החשוד במעורבותו באירוע. אמש בקשה המשטרה להאריך את מעצרו בבימ"ש שלום חיפה, החשוד שוחרר ע"י בימ"ש בתנאי הרחקה לשלושים יום מהמגרשים.

בנוסף, הלילה עצרה המשטרה אוהד נוסף תושב הקריות החשוד אף הוא במעורבות באירוע. הבוקר יבקשו חוקרי משטרת חיפה להאריך את מעצרו בבימ"ש שלום חיפה, צפויים מעצרים נוספים. "משטרת ישראל תגיב בנחישות לכל אירוע של אלימות או הפרת סדר במגרשי הספורט ותמצה את הדין עם המעורבים", אמרו במשטרה לקראת המשחק הערב. המשטרה אוסרת בשלב זה להכניס דגלי פריסה לאיצטדיון לקראת המשחק הערב.

שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה. טל לוי
הבלאגן נמשך. טואטחה/טל לוי

יוסי בניון ועטאא ג'אבר פצועים ולא ייכללו בסגל למשחק הערב מול מכבי תל אביב על מנת שלא לסכן אותם לקראת חצי הגמר. אלירן עטר שלא כשיר במאת האחוזים יפתח על הספסל.

(עדכון ראשון: 7:44)

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: יוסי בניון ודקל קינן פרסמו הודעות תמיכה בטאלב טואטחה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully