וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יוסי בניון ודקל קינן פרסמו הודעות תמיכה בטאלב טואטחה

הקשר והבלם פרסמו ברשתות החברתיות הודעת תמיכה זהה במגן, שספג קללות ונזרקו לעברו גזרים באימון הירוקים. "פגעתם באחד מאיתנו, פגעתם בכולנו. אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד", נכתב שם

עריכה: ניר חן

שחקני מכבי חיפה יוסי בניון ודקל קינן יצאו היום (שישי) בהודעות תמיכה בחברם לקבוצה, טאלב טואטחה. הקשר והבלם העלו לחשבונות הפייסבוק, הטוויטר והאינסטגרם שלהם תמונות של כל הקבוצה מחובקת ביחד, עם הכיתוב: "פגעתם באחד מאיתנו, פגעתם בכולנו. אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד". כשמתחת לטקסט מופיע לב בצבע ירוק.

שחקן מכבי חיפה, יוסי בניון, עם השופט זיו אדלר. קובי אליהו
יוצא להגנת טואטחה. בניון/קובי אליהו

מוקדם יותר, כ-20 אוהדים של הקבוצה הגיעו לאימון לקראת ההתמודדות כשהם לבושים חולצות שחורות. אותם אוהדים, שנחשבים למובילי המחאה נגד התנהלות המועדון, קיללו את טאלב טואטחה, זרקו לעברו גזרים וקראו לעברו : "לך למכבי תל אביב, אל תהיה פה". כידוע, מכבי תל אביב מגלה עניין במגן השמאלי. ממכבי חיפה נמסר: "אנחנו קוראים לקהל הגדול שאוהד את מכבי חיפה והיא חשובה לו לתמוך בטאלב טואטחה".

האוהדים קיללו גם את אוראל דגני שהתאמן בצד. שחקנים העידו כי האוהדים איחלו לדגני להיפצע. "בושה וחרפה שכך מתנהגים", אמר אחד מהם. אותם שחקנים העריכו כי האוהדים קיללו את שני השחקנים משום שהם רוצים לעזוב בתום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully