וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב בשיחות עם שני ספונסרים. הפנטזיה: להחזיר את דמארי ונאתכו

גורמים במועדון משוכנעים שזכייה במכרז על האצטדיון בבת ים תכניס כסף גדול, שינותב ברובו להחזרת שני האקסים. אכזבה מהתיקו, שגיב יחזקאל הותקף על ידי שוער המשנה של קרית שמונה

one

על אף הנקודה שקירבה אותה להישארות סופית בליגת העל, שחקני ואנשי הפועל תל אביב יצאו אתמול (שבת) מאוכזבים מהתיקו 1:1 עם עירוני קרית שמונה."אם היינו מרוכזים, היינו יכולים לסיים את המשחק הזה בקלות היינו צריכים לגמור את העבודה היום"., אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. האכזבה על פני השחקנים ניכרה היטב בחדר ההלבשה.

"עוד לא נשארנו בליגה", אמר איאד אבו עביד בסיום. "נצטרך לעשות גם את העבודה נגד הפועל חיפה. באנו כי לנצח וחבל שלא הצלחנו לכבוש את הגול בסוף. חשוב גם לא להפסיד כי עוד לא נשארנו בליגה וגם קרית שמונה ניצחה אותנו פעמיים העונה, בשתי תוצאות גבוהות. היינו יכולים להשיג תוצאה טובה יותר, אבל בסך הכל התוצאה פה היא בסדר. מול הפועל חיפה נצטרך קודם כל לעשות את העבודה בשביל עצמנו. אם זה יעזור לקבוצות אחרות, אין לי בעיה עם זה. אלי דורש מאיתנו להישאר מחוייבים ולבוא לכל משחק כדי להתקדם, הוא לא ירפה לשנייה".

בסיום המשחק מהדי זועבי, שוערה השני של עירוני קרית שמונה, התנפל על חלוץ האדומים שגיב יחזקאל ודחף אותו. בין השניים החלו דחיפות, אך יתר השחקנים הפרידו. "ילד חוצפן שמרשה לעצמו להתנהג בצורה מכוערת", הגיב לתקרית אחד משחקני הפועל תל אביב.

שגיב יחזקאל שחקן הפועל תל אביב מול עומר צלישר שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
לא רגוע. שגיב יחזקאל מול צלישר/סוכנות ג'יני

חרף העובדה שבהפועל תל אביב עדיין לא שילמו עדיין את משכורות מרץ לשחקנים ולעובדי המועדון, בקבוצה שוב מתחילים לפנטז על משקיע חדש לקבוצה. מתברר כי הנהלת האדומים מנהלת מגעים עם שני ספונסרים גדולים לעונה הבאה והיא אף עשויה להכניס לכיסה בעונה זו כעשרה מיליון שקל, כשישנן גם הערכות כי ייתכן שיגיע רוכש.

הדברים תלויים בעיקר במכרז על האצטדיון בבת ים שתוצאותיו אמורות להיחשף עד מחר. אם הפועל תל אביב תזכה במכרז, שני אנשי עסקים רציניים מחו"ל יהיו מעוניינים להיכנס לשותפות או לשמש כמעין ספונסר ראשי, כשבעתיד הם ירצו לראות רווחים מהאצטדיון עצמו. בקרב האדומים כבר מדברים על האפשרות שאם אכן תהיה התקדמות עם הספונסרים, עיקר המאמצים של ההנהלה יופנו להחזרתם של עומר דמארי וביברס נאתכו, בו אלי גוטמן מעוניין מאוד. "יש דברים שקורים, עדיין קשה לקבוע אם זה רציני", אמר גורם בכיר במועדון. בכל מקרה, בהפועל מאמינים כי זכייה במרכז בבת ים תזרז את מכירת הקבוצה או במקרה הפחות טוב תכניס שותף או ספונסר גדול למועדון.

אם הפנטזיה אכן תתממש, הפועל תל אביב שוב תעבור מתיחת פנים בקיץ ונדמה שמלבד ארון שוינפלד, אריאל הרוש, אביחי ידין ונמניה ניקוליץ' שאר שחקני הסגל מתנדנדים. קאווה, לוקאס וינטרה וקלאודיו בומבה לא צפויים להמשיך לעונה נוספת.

בנושא אחר, בעלי בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ', רכש 30 אחוז מהזכויות על מכירה עתידית של ארון שוינפלד. לפני כחודשיים, כשמכבי נתניה הייתה זקוקה לכספים, היא מכרה 30 אחוזים מזכויות על מכירתו העתידית של החלוץ בתמורה ל-300 אלף שקלים.

עוד באותו נושא

אלי גוטמן לאחר התיקו: "היכולת הייתה מתחת לכל ביקורת"

לכתבה המלאה
עומר דמארי שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
הפנטזיה תתממש? דמארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully