וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "אם לא ננצח את הפועל כפר סבא, לא מגיע לנו להישאר"

מאמן עירוני קרית שמונה סימן מטרה אחרי ה-1:1 מול הפועל תל אביב: "כל איבוד נקודות חשוב". גוטמן: "הנקודה מספקת אותי, בטח לאור היכולת, שהייתה מתחת לכל ביקורת. מי שחושב שזה גמור שוגה"

one

עירוני קרית שמונה והפועל תל אביב נפרדו הערב (שבת) ב-1:1, שלא בדיוק סייע לשתי הקבוצות. המארחת נותרה קרובה מאוד לקו האדום, בטח לאור הניצחונות של הפועל חיפה והפועל כפר סבא, והאדומים התקרבו גם הם עד כדי 5 נקודות מהקו האדום.

מאמן המארחת שלומי דורה אמר בסיום: "זה הפלייאוף התחתון. זו נקודה חשובה, וגם איבוד הנקודות חשוב. זה קריטי. סימנו על המשחק הזה וי, היה לנו מומנטום ויכולנו לנצח אותו, אני יכול רק להצטער על החוסר ריכוז במחצית הראשונה כשספגנו את השער. בעוד שבועיים יש לנו קרב ראש בראש עם כפר סבא ואם לא ננצח, לא מגיע לנו להישאר בליגה. אם נכין את עצמנו כמו שהכנו את עצמנו להיום, אני מאמין שנדע לעשות את זה".

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, אמר לאחר המשחק: "הנקודה מספקת אותי. זה משחק חוץ קשה מול יריב טוב. שמרנו את טווח הנקודות מק"ש וזה בסדר בהתאם ליכולת המשחק שלנו, שהייתה מתחת לכל ביקורת. היה ברור שזה יילך עד הסוף. מי שחשב אחרת שוגה. צריך לשמור על מתח ולהשלים את המשימה הזו. בשלושת המשחקים האחרונים הכרענו את המשחק. נצטרך לראות כמה פעמים מה קרה שם במשחק הזה. יש לנו ליל סדר בשבוע הבא, חג שמח. נבוא מוכנים למשחק הבא".

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב, וואליד באדיר עוזר מאמן הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
"מתחת לכל ביקורת". גוטמן/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully