וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: הפועל אילת משתלטת על הצמרת

17.4.2016 / 7:51

שלושה שחקנים של הקבוצה הדרומית שניצחה בחולון כיכבו במחזור ה-15 של ליגת החלומות ועזרו למהפך בצמרת. וגם: מי המנצח השבועי, ומה קורה בליגת ה-VIP?

one

המחזור ה-15 של ליגת החלומות "אלדן" של מנהלת ליגת העל ו-וואלה! ספורט הגיע לסיומו אמש (שבת) בסיום המשחק בין מכבי חיפה לבני הרצליה ובסיומו מוליך חדש-ישן לטבלה המצטברת - דני קונסנס עם קבוצת "דני קונסנס 4" עם 2,700 נקודות. קונסנס מחזיק ביתרון משמעותי של 27 נקודות, כשאנחנו נמצאים חמישה מחזורים לסיום העונה, ואם ישמור על היתרון הוא יזכה ב-25 אלף שקלים, הפרס הגדול של השנה. גם מי שיסיים את השנה במקומות 2-10 יזכו בפרסים כספיים.

לעמוד ליגת החלומות ולהרשמה

שחקני הפועל אילת. ניב אהרונסון
הפועל אילת שווה נקודות/ניב אהרונסון

המחזור הנוכחי, שכלל רק חמישה משחקים בגלל דחיית המשחק בין הפועל ירושלים לעירוני נהריה, עומד בסימן המשחק בין הפועל אילת להפועל חולון ששלח לא פחות מארבעה שחקנים למצטיינים השבועיים שלנו. קאליף וייאט הוא השחקן המצטיין שהביא 38 נקודות לקבוצה שלו, כשבמקום השני וויל קלייבורן מחולון, השחקן עם המדד הגבוה במחזור, עם 36 נקודות. את הרשימה סוגרים אלאדה אמינו וג'ף אלן עם 33 נקודות כל אחד ולה-קווינטון רוס עם משחקו הטוב ביותר בישראל - 32 נקודות.

58 קבוצות בלבד הצליחו לרשום מחזור מוצלח במיוחד עם יותר מ-200 נקודות, כשהקבוצה המנצחת היא קבוצת "לא חשוב שמות" שהשיגה יבול מכובד במיוחד עם 245 נקודות, 19 נקודות מעל המקומות 2-4.

בליגת ה-VIP מסתמן סיום מותח לתחרות כשהמוביל לאורך כל העונה, דובר מנהלת ליגת העל שלומי פרי, רשם מחזור חלש יחסית, והדולק אחריו מאמן עירוני רמת גן רועי חגאי רשם 190 נקודות וצמצם את הפער ל-42 נקודות. חגאי חולק את המקום הראשון השבועי ביחד עם חשבון הטוויטר של פייק סרוסי.

המחזור הבא יינעל לחילופים כבר ביום שני בערב עם פתיחת המחזור ה-29 בליגת העל, שייערך כולו בימים שני ושלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully