וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הת'אנדר השפילו את דאלאס, קרי עלול להחמיץ את משחק 2 מול יוסטון

OKC רמסה את המאבס 70:108, עלתה ל-0:1 ורשמה את אחד הניצחונות הגדולים של הפלייאוף בשנים האחרונות. כוכב הווריירס נפצע ב-78:104 על יוסטון, 101:102 דרמטי לאטלנטה על בוסטון, ניצחון לאינדיאנה בטורונטו

צילום מסך

בווידאו: ברק אובמה עוזר לסטף קרי בשיעורי הבית שלו

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט (שמאל) מול פטריק בברלי שחקן יוסטון. רויטרס
עלול להחמיץ את משחק 2. קרי מתעמת עם בברלי/רויטרס

פלייאוף ה-NBA יצא אמש (שבת) לדרך וכבר יש לנו ניצחון חוץ, אחרי שאינדיאנה רשמה 90:100 בטורונטו. לאחר מכן, גולדן סטייט טיילה ל-78:104 על יוסטון, אבל היא יכולה להיות קצת מודאגת מסטפן קרי, שנפצע בקרסול ולא שיחק במשך דקות ארוכות. בהמשך הלילה אטלנטה שרדה מותחן מול בוסטון וניצחה 101:102, ובמשחק נוסף אוקלהומה סיט רמסה את דאלאס 70:108.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
מפגן כוח. דוראנט/AP

אוקלהומה סיטי - דאלאס 70:108 (הת'אנדר עלו ליתרון 0:1 בסדרה)

השפלה, מבוכה, אכזבה - אתם תבחרו איך להגדיר את המשחק הזה, אחד מקרבות הפלייאוף הכי חד צדדיים שנראו בשנים האחרונות. ערב פתיח הסדרה המאבס עוד קיוו שיוכלו לאתגר את ווסטברוק, דוראנט וחבריהם, אבל כבר מהרגע הראשון זה לא היה כוחות. אז עד כמה המשחק הזה היה חד צדדי? כשצמד הכוכבים של הת'אנדר יצאו למנוחה ארוכה ארבע דקות וחצי לתום הרבע השלישי, הם עמדו על 32 נקודות משותפות, אחת יותר ממה שכל דאלאס קלעה. הרבע השלישי הסתיים בפלוס 42 ל-OKC, ההפרש הכי גדול במשחק פלייאוף מאז שפיניקס הובילה על פורטלנד ב-43 הפרש אי שם בשנת 1990. אם לא די בכך, המאבס סיימו עם שיא מועדון שלילי בנקודות במשחק פלייאוף, וספגו הפסד חמישי ברציפות במשחקי מספר 1.

הרבע הראשון הסתיים ב-11:26 לזכות OKC, שבאה במוד דריסה. גם ברבע השני החבורה של בילי דונובן לא הפגינה יותר מדי רחמים כלפי האורחים מטקסס, כשרק דירק נוביצקי מגיע לעבוד ועולה ל-1,868 נקודות קריירה בסיבוב הראשון בפלייאוף, שמספיק כדי לתפוס את המקום השני בתולדות ה-NBA בקטגוריה זו, אחרי קארל מאלון ולפני קובי בריאנט. אבל כל זה לא באמת משנה כשיתר החברים לא מתפקדים, ואף לא אחד מהם מסיים בספרות כפולות. בילי דונובן ניצל את הגארבג' טיים הממושך כדי לתת מנוחה ארוכה לשחקני החמישייה, כשדוראנט מסיים עם 23 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים וראסל ווסטברוק מוסיף 24, 5 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. אנס קאנטר ניפק 16 נקודות ו-13 ריבאונדים מהספסל, ולנו נותר רק לקוות שהסדרה הזו תוכל לייצר לפחות התחלה של מתח במשחקים הבאים.

ג'ף טיג שחקן אטלנטה הוקס. AP
שוב מוכיח את עצמו בפלייאוף. טיג/AP

אטלנטה - בוסטון 101:102 (ההוקס עלו ליתרון 0:1 בסדרה)

כדי לשבור את הסלטיקס דרוש הרבה יותר מפער מבטיח. שלושה ימים אחרי שסגרה את העונה הרגילה עם קאמבק מרשים מפיגור 24 מול מיאמי, בוסטון עשתה זאת שוב וכמעט ניצחה במשחק הראשון בג'ורג'יה. למזלה של אטלנטה, ג'ף טיג היה שם כדי למנוע מהסלטיקס להשלים עוד סיום מהסרטים. הרכז, שסיים את העונה הרגילה בכושר נפלא, המשיך בדיוק מהיכן שנעצר, כשרשם שורה סטטיסטית של 23 נקודות, 12 אסיסטים וכמה מהלכי קלאץ' מרשימים, שחלקם, יש להודות, הושגו בזכות העובדה שאייברי בראדלי, שהקשה עליו במשך שלושה רבעים, רשם פציעה מדאיגה שש דקות לסיום ולא חזר.

אחרי מינוס 19 במחצית הראשונה, החבורה של בראד סטיבנס פתחה את הרבע השלישי חזק מאוד ונגסה לאט לאט בהפרש. שלשה של מרכוס סמארט קבעה שוויון שבע דקות לסיום, והדרמה נמשכה עד השנייה האחרונה. בשוויון 88, טיג חילק שני אסיסטים רצופים שעזרו להוקס לעלות ליתרון ארבע, כשנותרו שלוש דקות על השעון. ג'יי קראודר קלע שלשה שצימקה לנקודה בדקה האחרונה, טיג ענה בשתיים מהקו ואייזאה תומאס עוד הספיק לצלוף פעם נוספת מחוץ לקשת, אבל ב-0.4 שניות שנותרו אטלנטה הוציאה חוץ וחמקה מעבירה.

פרט לטיג, ששוב הוכיח את עצמו במאני טיים ורשם משחק פלייאוף שלישי בקריירה עם למעלה מ-20 נקודות ו-10 אסיסטים, אל הורפורד היה מצוין בעצמו והוליך את אטלנטה עם 24 נקודות ו-12 ריבאונדים, כשקנת בייזמור ממשיך את עונת הפריצה שלו עם עוד משחק מצוין של 23 נקודות. בצד השני אייזאה תומאס התגבר על פתיחה חלשה וסיים עם 27 נקודות, כשאייברי בראדלי מנפק 18 נקודות משלו לפני הפציעה, וחברם לקו האחורי, מרכוס סמארט, שם בסוף פציעה נוספת באצבע בדרך ל-15 נקודות.

פול ג'ורג' שחקן אינדיאנה (ימין) מול יונאס ולאנ'ציונאס שחקן טורונטו. רויטרס
הצגה אדירה לג'ורג'/רויטרס

טורונטו (2) - אינדיאנה (7) 100:90 (0:1 לפייסרס בסדרה)

פתיחה מושלמת לפלייאוף עבור פול ג'ורג', שאחרי שש נקודות במחצית הראשונה התפוצץ בדרך ל-33 במשחק כולו. הפורוורד היה כמעט מושלם אחרי ההפסקה והראפטורס, שעבדו קשה כל כך כדי להשיג את המקום השני במזרח, איבדו את הביתיות מהר מאוד, מהר מדי ושוב, לא הצליחו להגיע למשחק פלייאוף כמו שצריך, בדיוק מה שקרה להם בעונה שעברה. בסך הכול, זה הפסד הפלייאוף השביעי ברציפות של הקנדים.

יונאס ולנצ'יונס כיכב מתחת לסלים והוביל את טורונטו ל-2:7 בפתיחה ול-19:24 בסיום הרבע הראשון, אבל אינדיאנה נשארה בתמונה כל המשחק, עד שבמצב של 78:79 לזכותה, שש דקות לסיום, היא לחצה על הדוושה ועם ריצת 4:16 הכריעה את המשחק. מונטה אליס הוסיף 15 למנצחים, קורי ג'וזף קלע 18 לטורונטו, בעוד ולנצ'יונס מסיים עם 12 ו-19 ריבאונדים, אבל רק 4 מ-14 מהשדה. קייל לאורי הסתפק ב-11.

פטריק בברלי יוסטון רוקטס בעימות עם דריימונד גרין סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
חד צדדי לחלוטין. הווריירס היו בשליטה מול הרוקטס מהרגע הראשון/AP

גולדן סטייט (1) - יוסטון (8) 78:104 (0:1 לווריירס בסדרה)

כצפוי, הווריירס התעללו ברוקטס כמעט מהרגע הראשון ועד לאחרון. שלא כצפוי, לאורך דקות ארוכות הם נאלצו לעשות זאת ללא סטפן קרי.

הכוכב הגדול התפרע במחצית הראשונה עם 5 מ-7 לשלוש ו-24 נקודות בסך הכול (פלוס עימות עם פטריק בברלי, שניסה להוציא אותו מאיזון ללא הצלחה), אבל קצת לפני ההפסקה הוא סובב את הקרסול, ירד לחדר ההלבשה לקבל טיפול וחבישה, חזר לעוד כמה דקות בתחילת המחצית השנייה לעוד דקות ספורות והוחלף כדי לקבל טיפול נוסף.

משם והלאה, הוא כבר לא חזר אך החברים הסתדרו בקלות גם בלעדיו, כשסטיב קר מבהיר בסיום כי קרי בספק למשחק 2, בעוד ה-MVP עצמו מצהיר כי "אין סיכוי שאחמיץ את המשחק הבא". כאמור, מול יוסטון החלשה, שבקושי השתחלה לפלייאוף, זה כנראה לא יפריע. גולדן סטייט הובילה 15:33 בסוף הרבע הראשון, כאשר קרי לבד קולע נקודה יותר מיוסטון כולה. המחצית נגמרה ב-33:60 והגארבג' טיים חגג.

קרי, למרות הפציעה, סיים כקלע המוביל עם ה-24 שלו, בעוד קליי תומפסון קלע 16 ודריימונד גרין הוסיף 12 ו-10 ריבאונדים. מנגד, 17 לג'יימס הארדן ועוד 14 עם 11 ריבאונדים לדווייט הווארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully