וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ולאון לסקוט על הירידה של אסטון וילה: "יוריד לנו לחץ מהכתפיים"

בלם אסטון וילה סיפק עוד אמירה תמוהה אחרי הירידה הרשמית של קבוצתו: "אולי עכשיו נוכל להעניק לאוהדים שלנו את מה שמגיע להם, יותר תצוגות". זו הפעם השנייה העונה שלסקוט מרתיח את האוהדים

ג'ולאון לסקוט, אסטון וילה. AP
אין מילים. לסקוט/AP

בלם אסטון וילה ג'ולאון לסקוט סיפק היום (שבת) עוד הצהרה תמוהה, כשאמר ש"הירידה לליגה השנייה היא מטען כבד שיורד לנו מהכתפיים", אחרי שקבוצתו הפסידה 1:0 למנצ'סטר יונייטד וירדה באופן רשמי לצ'מפיונשיפ. הירידה הרשמית מגיעה אחרי שבועות ארוכים בהם הירידה נראתה כבלתי נמנעת, לנוכח העונה האומללה של הסגולים, שיורדים לליגה השנייה לראשונה אחרי 23 שנה.

"ידענו עוד לפני המשחק מה עלינו לעשות", אמר לסקוט, "אבל אף פעם לא קל לשחק באולד טראפורד, לא משנה באיזה מצב אתה. במהלך המשחק הראינו סוג של גאווה, אבל כנראה שלא היה מספיק מזה במהלך העונה.

"הכל תלוי רק בתוצאות, כך שלא משנה איך שיחקנו, בסוף ירדנו. אנחנו צריכים למצוא דרך לשים קץ לרצף ההפסדים. אולי עכשיו כשהירידה היא רשמית, זה יוריד מעט לחץ מהכתפיים שלנו ונוכל להעניק לאוהדים שלנו את מה שמגיע להם, יותר תצוגות.

"לאורך העונה נתנו לאנשים סיבות להתנפל עלינו. זה חלק מהכדורגל, אנחנו צריכים לספוג את זה. זה רגע קשה, אבל כעת אנחנו כבר חושבים על העונה הבאה ועל ניסיון לעלות בחזרה. אהיה כאן כל עוד אסטון וילה תרצה בי".

כזכור, לסקוט כבר שיגע העונה את אוהדי וילה עם ציוץ תמוה במיוחד. אחרי שאסטון וילה הובסה בבית 6:0 מול ליברפול וספגה שריקות בוז מהקהל, הבלם לסקוט העלה בטוויטר תמונה של רכב מרצדס יוקרתי. אוהדי הקבוצה זעמו על העובדה ש-20 דקות אחרי התבוסה הבלם מתעסק במכוניות פאר, ומיד לאחר הוא צייץ התנצלות: "זה קרה בטעות, זה צויץ בזמן שישבתי על הפלאפון בזמן נהיגה". כתגובה, ב"דיילי מייל" המחישו שאין סיכוי שמדובר בטעות, ופירטו מה נדרש כדי להעלות תמונה כציוץ: "לשחרר את הנעילה במכשיר, לפתוח את אפליקציית הטוויטר, ללחוץ על העלאת ציוץ, לבחור העלאת תמונה, לבחור תמונה מהאלבום, לשלוח ציוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully