וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: מונס דאבור כבש את ה-16 שלו העונה, שער בכורה לגל אראל

החלוץ השתווה למלך השערים מארק יאנקו, אבל גראסהופרס הפסידה 2:1 לסיון. שער ראשון לקשר בהפסד 3:2 של זבישה לביטוב בליגה הפולנית השנייה. נגיעת יד של ייני עלתה לוויטסה בנקודות

שחקן גראסהופרס, מונס דאבור. גראסהופרס, אתר רשמי
לפחות מבחינה אישית, העונה המצוינת נמשכת. מונס דאבור/אתר רשמי, גראסהופרס

מונס דאבור כבש הערב (שבת) את שערו ה-16 העונה בליגה השוויצרית, אבל גראסהופרס הפסידה 2:1 לסיון וסופרת כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון, כשגם המקום השלישי בסכנה. החלוץ הישראלי פתח בהרכב והשווה זמנית בדקה ה-54, אך המדורגת רביעית הכריעה בחלוף שתי דקות. דאבור עם 16 שערים, בדיוק כמו מלך השערים מארק יאנקו שישחק מחר עם באזל נגד סנט גאלן.

* עומר דמארי פתח בהרכב רד בול זלצבורג לראשונה זה יותר מחודשיים, כשאלופת אוסטריה ניצחה 1:2 את ריד בזכות שער בתוספת הזמן של ג'ונתן סוריאנו הספרדי. המאמן אוסקר גרסיה הוריד את החלוץ הישראלי לספסל בדקה ה-66 כשכעת לזלצבורג תשע נקודות יתרון בפסגה (שיכולות לרדת שוב לשש) על פני ראפיד וינה. לסיום העונה בליגה האוסטרית נותרו עוד חמישה מחזורים.

* שרן ייני השלים 90 דקות ב-1:1 של ויטסה בבית מול הראקלס, כשנגיעת יד שלו ברחבה בדקה ה-81 סידרה ליריבה פנדל ממנו השוותה ולמעשה עלתה לקבוצה בשתי נקודות. ויטסה שביעית בליגה ההולנדית, עדיין במקום ממנו ממשיכים לפלייאוף על הכרטיס לליגה האירופית.

* ביברס נאתכו ישב על הספסל ולא שותף ב-1:1 הדרמטי של צסק"א מוסקבה מול לוקומטיב. מוליכת הליגה הרוסית תאבד את הפסגה אם רוסטוב תנצח, כשלא פחות מחמש קבוצות נאבקות על האליפות.

* גל אראל כבש שער בכורה בפולין, כשצימק בדקה ה-89 בהפסדה של זבישה בידגושץ' 3:2 בבית לביטוב. זבישה נותרה במקום השלישי בליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully