וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: רפאל נדאל ניצח את אנדי מארי ועלה לגמר

השור ממאיורקה ניצח 6:2, 4:6, 2:6 והבטיח עלייה ראשונה לגמר בטורניר החימר, בו זכה שמונה פעמים בעבר, מאז 2013. המדורג חמישי ישחק נגד גאל מונפיס, שהביס 1:6, 3:6 את ג'ו ווילפריד צונגה

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
חוזר לגמר אחרי שלוש שנים. נדאל/GettyImages

רפאל נדאל חוזר לעניינים ובגדול. השור ממאיורקה, המדורג חמישי בעולם, רשם היום (שבת) את אחד המשחקים הטובים שלו בשנתיים האחרונות, ניצח 6:2, 4:6, 2:6 את אנדי מארי (2) ועלה לגמר מונטה קרלו מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP. נדאל, שזכה בעבר שמונה פעמים בטורניר החימר היוקרתי, חוזר לגמר, אליו לא הגיע מאז 2013. אגב, הספרדי נזקק לשעתיים ועוד 43 דקות על מנת לנצח. זה יהיה הגמר ה-100 בקריירה של נדאל. הספרדי ישחק על התואר נגד גאל מונפיס, המדורג 16 בעולם, שהביס 1:6, 3:6 את בן ג'ו ווילפריד צונגה (9), שרק אתמול הצליח לנצח את רוג'ר פדרר במשחק ארוך וקשה. אם מונפיס יצליח להפתיע את נדאל ולזכות במונטה קרלו, הוא ייכנס לטופ 10 העולמי.

דווקא מארי נראה טוב בהרבה במערכה הראשונה, הכתיב את הקצב והשיג שתי שבירות מתוך ארבע אפשרויות שבירה. נדאל התאפס ואל המערכה השנייה עלה טוב יותר והשיג שבירה כבר במשחקון הראשון. מארי השיב בשבירה מיידית ובמשחקון השביעי - הידוע כל כך - הצליח נדאל להשיג שבירה קריטית, לאחריה הגיעו שלושה משחקונים ארוכים מאוד ואחד על האפס ונדאל סגר את המערכה עם 4:6 ושאגת "ואמוס". במערכה השלישית רפא כבר נראה בקצב שלו ובזון, שבר אחרי ארבע אפשרויות שבירה במשחקון הראשון, שמר על ההגשה שלו והוסיף שבירה נוספת כדי לקבוע 1:4. במצב הזה הוא שמר על ההגשות שלו עם פורהנד אדיר לאורך הקו שקבע 1:5. הבריטי עוד הצליח לשמור על ההגשה שלו וצימק ל-5:2. נדאל לא נבהל גם לאחר שאיבד ארבע נקודות הכרעה במשחקון הבא, שמר על ההגשות שלו וסגר משחק עם 2:6 במערכה השלישית.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
רפא חוזר בגדול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully