וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב החליטו להשוות כל הצעה כספית שיקבל ערן זהבי בקיץ

16.4.2016 / 10:58

במועדון מבינים שתרומתו של הקפטן חשובה מאוד, ולא רק בפן המקצועי. סוכנו: "זהבי לא עסוק במעברים, אלא בהצלחות עם מכבי תל אביב". ההחלטה תקפה לאירופה בלבד ולא לליגה הסינית

ברני ארדוב

במכבי תל אביב התקבלה החלטה אסטרטגית להשוות כל הצעה שערן זהבי יקבל מקבוצה אירופית בקיץ. זהבי מרוויח במכבי תל אביב למעלה ממיליון דולר נטו לא כולל בונוסים, אבל במועדון מבינים שמעבר לתרומה המקצועית המשמעותית מדובר בנכס הכי גדול של הקבוצה גם ברמה השיווקית. אתמול (שישי), למשל, עם פתיחת חופשת הפסח, נמכרו מאות מוצרים של מכבי תל אביב בשלוש חנויות הקבוצה ועל רובן התנוסס השם של זהבי.

יש לציין כי ההחלטה באשר להשוואת ההצעה שיקבל הקפטן, מתייחסת לאירופה ולא לליגה בסין ממנה קיבל זהבי הצעה לפני שנה בגובה של שלושה מיליון דולר לעונה, אבל החליט לוותר עליה. אותה הצעה מהמזרח הרחוק תרמה להחלטה לפני כשנה לפתוח שוב את החוזה של זהבי ולשדרג אותו אחרי העונה שעברה בסיומה עזר למכבי תל אביב לזכות בטרבל.

בין הקשר וסוכנו רונן קצב לבין מכבי תל אביב ובעיקר ג'ורדי קרויף קיימת מערכת יחסים טובה המושתתת על אמון. גורם במועדון סיפר בסוף השבוע כי אם אכן השחקן יקבל הצעה נהדרת בקיץ עם שכר הגבוה מהשכר שלו בקבוצה, ראשיה יידעו את כל הפרטים ויהיו מעורבים בכל החלטה של השחקן. "מערכת היחסים בין המועדון לבין זהבי היא כזו שאנחנו בטוחים שערן יתייעץ גם עם מי שצריך במועדון באשר לכל הצעה שהוא יקבל", אומרים במכבי.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ישבור את השיא בעונה הבאה? זהבי/ברני ארדוב

בסיום המשחק מול בית"ר ירושלים בו שבר את שיא השערים של נסים אמליח אמר זהבי כי הוא ינסה לשבור את השיא שהציב כבר בעונה הבאה. משמעות הדבר שנכון לעכשיו זהבי לא חושב על עזיבת מכבי תל אביב. אבל יחד עם זה הדברים דינמיים וכפי שאמר פטר בוס השבוע, בכל אירופה יודעים מה זהבי עושה בישראל ולכן עשויה להגיע אליו הצעת חלומות אותה טרם קיבל.

קצב אמר הבתגובה לדברים: "ערן זהבי לא עסוק במעברים, אלא בהצלחות עם מכבי תל אביב. כל ההתעסקות שלכם בתקשורת בעתיד שלו, מיותרת ולא רלוונטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully