וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכוס רשפורד הבא? חלוץ שוויצרי בן 16 חתם במנצ'סטר יונייטד

ניסאהן בורקארט מפ.צ ציריך חתם ויצטרף בקיץ לשדים האדומים. יכול לשחק כחלוץ מרכזי וכשחקן באגף. גם ארסנל, צ'לסי וסאות'המפטון ניסו להחתימו במהלך העונה הנוכחית

one

למנצ'סטר יונייטד לא היו הרבה נקודות אור בעונה הנוכחית. השדים האדומים פתחו את העונה בצורה נוראית, וגם בהמשך לא הצליחו להתעלות. אך ככל שהתקדמה לה העונה כך השתפרה הקבוצה, שנמצאת כיום במקום החמישי בליגה האנגלית עם 53 נקודות - מרחק של ארבע נקודות ממנצ'סטר סיטי שבמקום הרביעי (מוביל למוקדמות ליגת האלופות) ושש מארסנל השלישית (המקום המוביל לשלב הבתים של ליגת האלופות).

אחד הדברים שכן מנחמים את אוהדי מנצ'סטר יונייטד העונה הוא כמובן מרכוס רשפורד הצעיר. החלוץ בן ה-18 הגיע משום מקום - וסחף את קבוצתו כשהספיק לכבוש שלושה שערי ליגה בשש הופעות בלבד. אם זה לא מספיק, הגיעו גם שני שערים באירופה והרגל עוד נטויה.

אך נראה שראשי מנצ'סטר יונייטד לא מתכוונים לשים את כל הביצים בסל אחד, והחלו בחיפוש אחר "רשפורדים" נוספים. ניסאהן בורקארט, חלוץ שוויצרי בן 16 שישחק עד לסיום העונה בפ.צ ציריך, הודיע כי חתם במנצ'סטר יונייטד כשתמונה שלו עם ריאן גיגס כבר עלתה לרשת.

לבורקארט אין ניסיון בבוגרים ולכן יחל את דרכו באקדמיה של מנצ'סטר יונייטד, אך מדובר בכשרון גדול, שידוע בעיקר ברגל ימין המסוכנת שלו. הוא יכול לשחק הן כחלוץ מרכזי והן כשחקן אגף, כשהוא זכה ללא מעט השוואות לקיצוני של ארסנל, ת'יאו וולקוט. בורקארט חתם במנצ'סטר יונייטד אחרי חיזורים רבים, כשגם ארסנל, צ'לסי וסאות'המפטון ניסו לפתות אותו להגיע אליהן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגל ימין אימתנית. בורקארט עם גיגס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully