וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "שמח שהפעם זה הצליח". בירם כיאל: "מאושר בשביל אחי"

חלוץ ברייטון זכה לשבחים רבים אחרי השלושער המרשים ב-0:5 על פולהאם אך שמר על צניעות: "אמנם אני הבקעתי, אך כולם השקיעו". האוהדים הנרגשים הציבו לו תג מחיר מופרז ואף השוו אותו לליאו מסי. גם כיאל זכה למחמאות רבות

תומר חמד שחקן ברייטון. GettyImages
איזו הופעה. חמד חוגג/GettyImages

חלוץ ברייטון, תומר חמד, קנה אמש (שישי) את עולמו ב-0:5 הגדול של קבוצתו על פולהאם אותה מאמן סלבישה יוקאנוביץ'. חמד כבש שלושער, העלה את מאזן השערים שלו העונה בליגה ל-16 והוביל את ברייטון למקום השני בליגה - המוביל בסיום העונה לפרמיירליג.

אוהדי ברייטון חיכו לראות את אחד משחקני הקבוצה כובש שלושער במשך שלוש שנים ארוכות, כשהאחרון שעשה זאת היה לאונרדו אוז'ואה אי שם במרץ 2013, ואחרי ההפצצה של חמד, התגובות ברשתות החברתיות לא איחרו להגיע - מתג מחיר מופרז עבור החלוץ ועד השוואה למסי.

"אני עובד קשה מאוד", אמר חמד. "אני תמיד נותן את הכול ולפעמים אני מבקיע ולפעמים לא. אני שמח שהפעם זה הצליח לי ושניצחנו במשחק. למרות שאני כבשתי שלושה שערים, כל הקבוצה נתנה מעצמה והשקיעה לא מעט. למדתי המון מכריס (המאמן) שנותן לי המון. תענוג לעבוד איתו. אני חושב שעצם זה שאנו נמצאים במקום השני אומר הרבה מאוד על העבודה הקשה שלנו במהלך העונה. מתחילת העונה המטרה שלנו הייתה לסיים באחד המקומות הראשונים ובינתיים זה מצליח".

שחקן ברייטון, תומר חמד. GettyImages
"מספק את הסחורה". חמד/GettyImages

"הוא תורם לנו המון גם כשהוא לא מבקיע", אמר מאמנו כריס יוטון. "הוא פיזי ועומד בקצב שלנו. תומר מספק את הסחורה ואני שמח בשבילו".

גם חברו לקבוצה של חמד, בירם כיאל, לא יכול היה להישאר אדיש ליכולת. "שמח מאוד בשביל אחי. איזו הופעה נהדרת בדרך לעוד שלוש נקודות חשובות", צייץ כיאל.

בעקבות הניצחון, חזרה ברייטון אל המקום השני שמוביל ישירות לפרמיירליג עם 81 נקודות, אחת יותר מברנלי, לה יש משחק חסר. מידלסברו מוליכה את הליגה עם 82 נקודות ומשחק חסר לעומת ברייטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

גם בירם כיאל זכה לשבחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully