וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אלכסנדר לקאזט הציל נקודה לליון ב-1:1 הביתי מול ניס

החלוץ כבש בדקה ה-83 את שערו ה-17 העונה ומנע מהשנייה בטבלה הפסד ראשון באצטדיון החדש, למרות ששיחקה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של קורנה (25). ז'רמן (17) כבש לאורחים מהמקום הרביעי

אלכסנדר לקאזט שחקן ליון חוגג. רויטרס
שמר על הבית. אלכסנדר לקאזט/רויטרס

אלכסנדר לקאזט שמר הערב (שישי) על המאזן הנקי מהפסדים של ליון באצטדיון החדש, כשהבקיע שער שוויון בדקה ה-83 וחילץ 1:1 מול ניס, שנהנתה מיתרון מספרי החל מהדקה ה-25. ליון בינתיים עוד במקום השני עם 56 נקודות, אך מונאקו תוכל לחלוף על פניה בהמשך המחזור ה-34 בליגה הצרפתית. ניס תשמור על המקום הרביעי.

אנתוני לופס שוער ליון מסייע לעובדי האצטדיון לנקות את הדשא. רויטרס
ניקה את הבית. אנתוני לופס/רויטרס

קלוד פואל, חאתם בן ארפה וז'רמי פייה פגשו את האקסית והפתיעו את הקהל המקומי בדקה ה-17, כשהחלוץ ואלר ז'רמן ניצל קפאון בהגנת ליון, כולל של סמואל אומטיטי שהיה על פי הדיווחים במעקב של נציג ברצלונה, והתגנב כדי לנגוח את שערו ה-11 העונה לרשת של אנתוני לופס. שמונה דקות לאחר מכן מקסוול קורנה פגע בשוער האורח יוהאן קרדינל והותיר את ליון ב-10 שחקנים, אך מתיו ולבואנה שנכנס כמחליף העיר את המדורגת שנייה ובסופו של דבר הוביל לשוויון. בעיטה חופשית שלו פגעה במשקוף בדקה ה-83, נגח את הריבאונד ולקאזט המשיך מקרוב פנימה כדי לחגוג את ה-17 שלו העונה בליגה.

רגע קומי היה במהלך המחצית השנייה, כאשר רוחות עזות העיפו לכיוון הדשא כמויות עצומות של נייר. כל אזור הרחבה של ליון נצבע לבן, והמשחק הופסק לשבע דקות, במהלכן השוער לופס סייע לאנשי האצטדיון בעבודת הניקיון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
  • עוד באותו נושא:
  • ליון
  • ניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully