וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'מפיונשיפ: שלושער לתומר חמד ב-0:5 של ברייטון מול פולהאם

החלוץ הישראלי השלים שלושער ראשון של שחקן קבוצתו בבית מאז מרץ 2013 (29 בפנדל, 34 ו-80) והוביל אותה לניצחון ששווה מקום שני באופן זמני. בירם כיאל השלים 90 דקות ובישל את השער החמישי

ערב גדול, חמד/GettyImages

תומר חמד רשם הערב (שישי) הישג מרשים מאוד כשכבש שלושער ב-0:5 של ברייטון מול פולהאם של סלבישה יוקאנוביץ', במסגרת המחזור ה-42 בצ'מפיונשיפ, ליגת המשנה באנגליה. החלוץ הישראלי הפך לשחקן ברייטון הראשון שכובש שלושער בבית מאז עשה את זה לאונרדו אוז'ואה במרץ 2013, למעלה משלוש שנים. חמד עומד כבר על 16 שערים ליגה העונה.

השער הראשון הגיע בפנדל בדקה ה-29, מה שהיה הפנדל הרביעי שחמד כובש העונה. כעבור חמש דקות בלבד השלים הישראלי צמד לאחר בישול של אנתוני נוקארט. חמד השלים את השלושער בדקה ה-80 ודקה לאחר מכן הוחלף על ידי סטיב סידוול וזכה למחיאות כפיים מהאוהדים המקומיים. בירם כיאל השלים 90 דקות ובישל את השער החמישי של ברייטון.

בעקבות הניצחון, חזרה ברייטון אל המקום השני שמוביל ישירות לפרמיירליג עם 81 נקודות, אחת יותר מברנלי, לה יש משחק חסר. מידלסברו מוליכה את הליגה עם 82 נקודות ומשחק חסר לעומת ברייטון. פולאהם במקום ה-17 עם 47 נקודות בלבד, אבל כנראה תישאר בליגה כיוון שהיא מרוחקת 10 נקודות מהקו האדום.

בבלגיה, השלימו רמי גרשון וקני סייף 90 דקות ב-0:2 של גנט מול אוסטנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully