וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: בני הרצליה מגיעה לרוממה

15.4.2016 / 21:53

מכבי חיפה יכולה להבטיח כמעט באופן סופי את המקום השלישי בטבלה כשתארח את הקבוצה של מיקי גורקה (20:10, ספורט 5) שמחפשת מחליף לג'מאר סמואלס שגמר את העונה

one

בווידאו: תקציר ההפסד של בני הרצליה מול מכבי תל אביב

המחזור ה-28 בליגת העל יימשך מחר (שבת) עם המשחק בו תארח מכבי חיפה את בני הרצליה (20:10, שידור ישיר בספורט5, שופטים: עומר אסתרון, צחי הבדלי וגיא סימאני). שתי הקבוצות נפגשו העונה פעמיים כשכל קבוצה מנצחת בביתה - בני הרצליה ניצחה באולם היובל בסיבוב הראשון 64:74 וחיפה גמלה לה עם ניצחון ברוממה בסיבוב השני 73:80 לאחר הארכה. שתי הקבוצות נפגשו עד היום 17 פעמים בחיפה כשהמאזן עומד על 5:12 לטובת הירוקים.

אלכס צ'וברביץ' שחקן מכבי חיפה (ימין) מול גל מקל שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צ'וברביץ' וחיפה יודעים שניצחון יבטיח כמעט בוודאות את המקום השלישי/ברני ארדוב

מכבי חיפה מגיעה למשחק אחרי ניצחון משכנע על מכבי אשדוד במחזור הקודם שנתן לה יתרון משמעותי בקרב על המקום השלישי בליגה. הקבוצה של רמי הדר התאוששה משני הפסדים למכבי תל אביב והפועל ירושלים, בשני משחקים בהם הייתה בתמונה לאורך רוב המשחקים, וידעה להתפוצץ על חשבון הקבוצה מהתחתית. בחיפה יודעים שכדי להבטיח את המקום השלישי באופן סופי, הם יהיו חייבים לגבור על הרצליה, ולאחר מכן יוכלו להתחיל להתכונן ולערוך ניסויים לקראת הפלייאוף. מי שלא שיחק במשחק האחרון מסיבות מקצועיות הוא רנה רוז'ו, כשאת מקומו ברוטציה תופס לירוי היקרסון, הזר החדש, שעדיין לא הרשים.

"המשחק נגד הרצליה מאוד חשוב לנו, כי אנחנו רוצים לעשות עוד צעד ולהבטיח את המקום השלישי בתום העונה הסדירה", אמר אלכס צ'וברביץ' לקראת המשחק, "אנחנו צריכים לבוא ולשחק את המשחק שלנו ואני מקווה לראות הרבה אוהדים ירוקים בהיכל".

בני הרצליה הפסידה בפעם השלישית העונה בביתה בשבוע שעבר, כשנוצחה על ידי מכבי תל אביב, אך ההפסד עצמו לא היה הדבר שכאב לקבוצה מהשרון. ג'מאר סמואלס, הפורוורד שתרם הרבה מאוד אנרגיות והגנה מהספסל, קרע את גיד אכילס וגמר את העונה, ובהרצליה עושים מאמצים גדולים כדי לצרף שחקן במקומו עד תום מועד ההעברות ביום שלישי. במקביל נפצעו גם יפתח זיו וסטיבן דניס, אך השניים סובלים מפציעות לא משמעותיות ויוכלו לשחק ברוממה. בהרצליה יודעים שהפסד לחיפה יוריד אותם למקום החמישי בטבלה, כשהפועל אילת חולפת על פניהם, ונותנים למשחק הספציפי חשיבות יתרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully