וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: מעונת 2017/18 קבוצות NBA יורשו להדפיס חסות על החולצות

בעקבות ניסיון מוצלח באולסטאר האחרון, הקומישינר אדם סילבר הודיע על תקופת ניסיון שבה יתאפשר לקבוצות למקם לוגו על השרוול השמאלי של חולצות המשחק. המהלך צפוי להכניס לליגה כ-150 מיליון דולר

קומישינר ה-NBA אדם סילבר. AP
מהפכה. סילבר/AP

החל מעונת 2017/18 קבוצות ה-NBA יורשו להדפיס סמלי חסות של חברות מסחריות על חולצותיהן. היום (שישי) הודיעה הליגה על תקופת ניסיון של שלוש שנים במהלכה יתאפשר לקבוצות למקם לוגו של כשישה ס"מ על כשישה ס"מ על גבי השרוול השמאלי של חולצות המשחק.

"חסויות על החולצות יחזקו את הקשר של הארגון עם החברות", אמר הקומישינר אדם סילבר, "ההשקעה הנוספת תעזור למשחק לצמוח בדרכים חדשות ומרגשות".

באולסטאר האחרון התנסתה הליגה בנושא כאשר לוגו של חברת 'קיה' התנוסס על חולצות השחקנים, גם כן באותו גודל ובאותו מיקום. תזמון ההחלטה מגיע בתיאום עם החלפתה של 'אדידס' ב'נייקי' כספקית התלבושות הרשמית של הליגה.

ראסל ווסטברוק MVP אולסטאר 2015/16 עם קווין דוראנט. רויטרס
ניסיון מוצלח. ווסטברוק ודוראנט באולסטאר האחרון עם לוגו של 'קיה'/רויטרס

כל קבוצה תהיה אחראית על בחירת החסות שלה, כאשר כל הקבוצות יחד צפויות להכניס לליגה כ-150 מיליון דולר בשנה, כאשר חצי מהסכום שיתקבל ילך לכיסן של הקבוצות, והחצי השני לקופה משותפת. כמובן שהקבוצות שמשחקיהן משודרים בתדירות גבוהה יותר ושמעוררות יותר עניין בינלאומי יכניסו סכום גבוה יותר מאחרות.

הצעד הזה היה על הפרק כבר מספר שנים. ב-WNBA וב-MLS מופיעות החסויות על החולצות כבר מספר שנים, בעוד ה-MLB אישרה חסויות על מדי הקבוצות במספר משחקים שהתקיימו מחוץ לארצות הברית וב-NFL מתנוססות חסויות על מדי האימונים של הקבוצות. כמובן שבספורט האירופי חסויות על חולצות הן עניין שכיח ביותר, כעת ה-NBA מצטרפת לחגיגה.

  • עוד באותו נושא:
  • אדם סילבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully