וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת: חצי גמר גביע הפדרציה יוצא לדרך

שוויץ, נטולת בלינדה בנצ'יץ', תארח את צ'כיה, שתתייצב ללא פטרה קביטובה ולוסי ספארובה ועם קרולינה פלישקובה כשחקנית הבכירה. צרפת עם מלאדנוביץ' וגרסיה תארח את הולנד המפתיעה

טימאה באשצ'ינסקי טניסאית שוויצרית. רויטרס
באשצ'ינסקי תחגוג גם אחרי סוף השבוע הזה?/רויטרס

חצי גמר גביע הפדרציה ייערך בסוף השבוע הקרוב (בשבת וראשון). שוויץ תארח את צ'כיה בלוצרן, בעוד צרפת תפגוש את הולנד המפתיעה בטרלזה.

שוויץ - צ'כיה

הצ'כיות ישתתפו בחצי גמר המפעל בפעם השמינית ברציפות, בעוד השוויצריות הגיעו לארבע הגדולות בעולם לראשונה מאז 1998. בלינדה בנצ'יץ' הובילה את שוויץ ל-2:3 דרמטי מול גרמניה בסיבוב הקודם, בעוד הצ'כיות ניצחו באותה התוצאה את רומניה. לצ'כיה יש מאזן היסטורי של 1:5 מול שוויץ, אבל הן ייאלצו להסתדר ללא פטרה קביטובה ולוסי ספארובה, אבל המארחת תתייצב נטולת בלינדה בנצ'יץ', כך שטימאה באשצ'ינסקי (17), ויקטוריה גולובוביץ' (129) ומרטינה הינגיס (1 בזוכות) ייצגו אותה. המשחק שיפתח את ההתמודדות יהיה בין באשצ'ינסקי לבין ברבורה סטריצובה (33 בעולם), קרולינה פלישקובה (18) תשחק מול גולובוביץ' במשחק השני. בזוגות של הצ'כיות אמורות לשחק דניסה אלרטובה ולוסי הראדצקה הוותיקה.

צרפת - הולנד

הנבחרת המארחת חולמת לחזור לגמר גביע הפדרציה לראשונה זה 11 שנה וכדי לעשות את זה, היא תצטרך לנצח את הולנד המפתיעה. הנבחרת האורחת היא אולי ההפתעה הגדולה ביותר במפעל השנה והגיעה לחצי הגמר בפדרציה לראשונה מאז 1997. קרולין גרסיה (45 בעולם) תפתח את ההתמודדות מול קיקי ברטנס (96), כשלאחר מכן תעלה קיקי מלאדנוביץ' (28) ותשחק נגד ריחל הוגנקאמפ (139). אליזה קורנה ופאולין פרמנטייה צפויות לשחק בזוגות של צרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully