וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "אני לא יכול להרביץ לשחקנים, רק לדבר ולדבר"

15.4.2016 / 16:04

תסכול במכבי אשדוד אחרי ההפסד השישי ברציפות, המאמן הבהיר: "לא ויתרתי על העונה, מגיע לנו להישאר". בהפועל תל אביב שביעות רצון גדולה, אברהמי: "זה ניצחון של משחק של מאני טיים"

one

בהפועל תל אביב נרשמה שביעות רצון אחרי הניצחון הקליל 80:95 על מכבי אשדוד בחוץ. האדומים עשו צעד גדול לכיוון הפלייאוף העליון, בעוד המארחת רשמה הפסד שישי ברציפות ופתאום היא בסכנת ירידה ללאומית.

"היום אפשר לחייך, אבל מחר צריך לחזור לדריכות", סיכם רביב לימונד, שקלע 22 נקודות, "יש עוד חמישה משחקים ואנחנו צריכים להיות מוכנים. אנחנו רוצים להבטיח מקום בפלייאוף. אני חושב שמגיע לנו להיות שם ומקווה שנראה את זה".

מאמן הפועל תל אביב, שרון אברהמי, אמר: "זה ניצחון של משחק של מאני טיים. שתי הקבוצות באו בלחץ, החבר'ה נתנו הכל בעיקר הגנתית. אני חייב לציין את דניאל איידן שעשה עבודה גדולה בהגנה - הוא המצטיין מבחינתי. היה ברור שאסור לאשדוד ביטחון כי היא קבוצת התקפה מצוינת".

אברהמי הוסיף: "איך לשמור על יציבות? זו שאלת מיליון הדולר. המשחק הבא מול חולון הוא משחק עונה בשבילנו ואני מקווה שהאולם יהיה מפוצץ. רובינסון? כשאתה מביא שחקן כמו נייט אתה צריך ביטחון כדי להתמודד איתו. אין לו כוונות רעות אבל הוא קצת היפראקטיבי וחסר ריכוז בפסקי זמן. אנחנו תלויים בו מאוד".

צביקה שרף שרשם הפסד שישי ברציפות: "אין ספק שהפועל היו פי 17 יותר טוב בכל קטגוריה: רצון, התקפה, הגנה, יכולת. הפאזה היא אחרת ואנחנו נלחמים נגד הירידה. לא ויתרתי על העונה, אני לא יכול להרביץ לשחקנים, רק לדבר ולדבר. אני לא מרגיש שאיבדתי את השחקנים. כל חמשת המשחקים שנשארו הם קשים. מגיע לנו להשאר בליגה".

22 נקודות. לימונד/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully