וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: קוואמי וון חתם עד לסיום העונה

15.4.2016 / 14:16

הקבוצה של אריק אלפסי צירפה את הגארד האמריקאי (25, 1.91) ששיחק בעונה שעברה בעירוני רמת גן מהלאומית והעונה באנטוורפן, בעקבות הפציעות של ברקוביץ' ואומה. גם גיל אמיתי צפוי להגיע

one

עירוני נהריה הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הגארד האמריקאי קוואמי וון ששיחק בעונה שעברה בעירוני רמת גן. וון מגיע לקבוצה כדי לחזק את הסגל שסובל ממכת פציעות, כשניב ברקוביץ' גמר את העונה וגם מייקל אומה יושבת בתקופה הקרובה. בנהריה מעריכים כי וון יוכל לעמוד לרשותו של המאמן אריק אלפסי במשחק הליגה הקרוב נגד מכבי תל אביב. בנוסף מנהלים בעין שרה מגעים עם שני שחקנים ישראלים כדי לחזק את הסגל עד לסיום העונה.

וון (25, 1.91) החל את קריירת המכללות שלו במדי אוניברסיטת סן פרנסיסקו, אך אחרי שנתיים בחר לעבור לקליפורניה סטייט שבפולרטון. אחרי שנה שבה ישב בחוץ, החל לשחק בקבוצתו השנייה ובעונת 2012/13, כשסיים את קריירת המכללות, רשם 18.4 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק. המספרים הללו סידרו לו חוזה באגריגנטו מצמרת הליגה האיטלקית השלישית, וגם שם לא אכזב עם 21.7 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים למשחק. אחרי ששיחק בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי וושינגטון והרשים, צירפה אותו מכבי תל אביב לשורות עירוני רמת גן, והוא הרשים עם 26 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים למשחק.

בקיץ האחרון היה וון מועמד להפועל תל אביב, אך בסופו של דבר חתם באנטוורפן הבלגית, ורשם 17.8 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים בממוצע למשחק בליגה הבלגית.

נוסף על כך, גיל אמיתי שממעט לקבל דקות משחק העונה בהפועל תל אביב צפוי לחתום בקבוצה.

קוואמי וון שחקן עירוני רמת גן. קובי אליהו
חיזוק לסגל. וון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully