וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: רוג'ר פדרר הודח ברבע הגמר

השוויצרי סיים את טורניר החימר הראשון שלו השנה עם הפסד 3:6, 6:2, 7:5 למדורג תשיעי בעולם. מארי הביס 2:6, 0:6 את ראוניץ', וישחק נגד נדאל שעשה את זה עם 1:6, 4:6 מול ואוורינקה

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי (ימין) עם ג'ו ווילפריד צונגה טניסאי צרפתי. רויטרס
גם ב-2016 הוא לא יזכה במונטה קרלו. פדרר עם צונגה/רויטרס

טורניר החזרה של רוג'ר פדרר לסבב אחרי שלא שיחק מאז אליפות אוסטרליה נגמר היום (שישי) ברבע הגמר של מונטה קרלו, מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP. השוויצרי, המדורג שלישי בעולם, הפסיד 3:6, 6:2, 7:5 לג'ו ווילפריד צונגה אחרי שעתיים ועוד שש דקות של טניס וכשהצרפתי, המדורג תשיעי בעולם, מגיש 8 אייסים לעומת 4 שגיאות כפולות. פדרר לא זכה מעולם במונטה קרלו, ולצערו לא יעשה את זה גם ב-2016, לעומת זאת צונגה בן ה-30 חגג את הניצחון השישי בקריירה שלו מול שיאן הזכיות בתארי גרנד סלאם לעומת 11 הפסדים והשני ברציפות אחרי שגבר עליו גם בגמר המאסטרס בקנדה ב-2014.

בשלב הבא ישחק צונגה נגד בן ארצו גאל מונפיס בדרבי צרפתי לוהט. מונפיס, המדורג במקום ה-16 בעולם, ניצח 2:6, 4:6 את מרסל גרנוייר הספרדי (67), שנכנס לטורניר כלאקי לוזר. חצי הגמר הכול צרפתי בין צונגה למונפיס אומר שיהיה טניסאי צרפתי ראשון שמגיע לגמר מונטה קרלו לראשונה מאז סדריק פיולין זכה בתואר ב-2000.

שלב רבע הגמר נפתח מוקדם יותר עם ניצחון 2:6, 0:6 מרשים של אנדי מארי על מילוש ראוניץ' (12 בעולם). הסקוטי המדורג שני בעולם אמנם התקשה מאוד וגבר בקושי רב על בנואה פר בשמינית הגמר, אבל היום הציג יכולת משופרת על החימר, והבטיח מקום בחצי הגמר בטורניר המאסטרס של הנסיכות. מארי השלים ניצחון קליל תוך 66 דקות בלבד ויפגוש בחצי הגמר את רפאל נדאל, שגבר במשחק חצי הגמר השני 1:6, 4:6 על סטן ואוורינקה השוויצרי.

עדכון ראשון: 15:15

ג'ו ווילפריד צונגה טניסאי צרפתי. רויטרס
ניצחון גדול. צונגה/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully