וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה את מכבי אשדוד 80:95 בחוץ

הקבוצה מעיר הנמל ספגה הפסד שישי ברציפות והיא מתקרבת בצעדי ענק למקום האחרון. האדומים עשו צעד משמעותי לפלייאוף אחרי משחק קליל בהיכל הקריה. לימונד קלע 22, אלן הוסיף 18

one
22 נקודות. לימונד/לירון מולדובן

הפועל תל אביב גברה היום (שישי) 80:95 על מכבי אשדוד בחוץ במשחק במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל. בזכות הניצחון, האדומים עשו צעד משמעותי בדרך לפלייאוף העליון. אשדוד שרשמה הפסד שישי ברציפות, מתרחקת משם ומתקרבת למקום האחרון. משבר עמוק בעיר הנמל.

אשדוד הגיעה למשחק אחרי חמישה הפסדים רצופים, אבל לא נראתה כמו קבוצה שמבינה שהיא במשבר. ההגנה הייתה פרוצה לחלוטין ויותר מדי התקפות נראו לא מסודרות ומתכוננות, כשלעתים שחקנים פשוט לוקחים כדור ומיידים אותו לסל מכל טווח. בצד השני הפועל תל אביב לא הבריקה, אבל עשתה את הדברים מספיק נכון בשביל לנצח מול יריבה חלשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רבע 1

הפועל תל אביב פתחה היטב ובעזרת הגנה טובה עלתה ל-2:9 ול-4:12. אשדוד התקרבה קצת, אבל שתי שלשות רצופות של טרה סימונס הקפיצו את האדומים ל-9:20. הפער נותר דו ספרתי ובסיום הרבע 19:30 להפועל תל אביב.

רבע 2

הרבע השני נמשך במגמה דומה, כשהפער של הפועל תל אביב נע סביב 8-11 נקודות. בכל פעם שאשדוד התקרבה, האדומים התרחקו; תמיר בלאט צלף מחוץ לקשת, דניאל איידן רשם דקות טובות בשתי הרחבות, נייט רובינסון קלע שלשה משוגעת לפני הבאזר ובסיום המחצית זה 41:53 להפועל תל אביב

יהונתן שולדבראנד מכבי אשדוד מול מתן נאור. לירון מולדובן
שולדבראנד מול נאור/לירון מולדובן

רבע 3

הפועל תל אביב פתחה את המחצית השנייה עם ריצת 0:8 ועלייה ל-41:61 - יתרון שיא. אשדוד הורידה את המינוס ל-15, אבל ג'ף אלן גילה דומיננטיות והשאיר את האדומים בטווח ביטחון. התוצאה כבר צמחה ל-46:68 לפני שהצהובים צימקו קצת ובסיום הרבע זה 59:77 לאורחת.

רבע 4

אשדוד המשיכה להציג יכולת חלשה גם ברבע האחרון ועד מהרה התברר שהמשחק גמור, חתום ונעול. רביב לימונד רשם כמה פעולות התקפיות קלילות כדי לשמור על הפרש שנע סביב 20 נקודות וכאן זה כבר היה גארבג' טיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully