וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים: בכר מתלבט לגבי המערך, מכת פציעות בסכנין

מאמן הפועל באר שבע מתלבט אם לפתוח עם קישור מעובה ולהוריד את בוזגלו או ברדה לספסל. אבוקסיס יחסר את כהן, אבידור ועמאשה. שחקני נתניה: "פירוק יהיה אסון". אסולין נטש את אימון הפועל תל אביב

עריכה: ניר חן

משחקי המחזור

עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב (שבת, 17:45, אצטדיון קרית שמונה). שופט: דניאל בר נתן.

מכבי פתח תקוה - הפועל כפר סבא (שבת, 17:45, איצטדיון המושבה). שופט: מנשה משיח.

הפועל חיפה - מכבי נתניה (שבת, 18:00, האצטדיון החדש בחיפה). שופט: אוראל גרינפלד.

בני סכנין - הפועל באר שבע (שבת, 20:00, אצטדיון נתניה). שופט: ארז פפיר.

בני יהודה - הפועל עכו (ראשון, 19:00, בלומפילד). שופט: רועי ריינשרייבר.

מכבי חיפה - מכבי תל אביב (ראשון, 20:00, אצטדיון החדש בחיפה). שופט: לירן ליאני.

בית"ר ירושלים - הפועל רעננה (שני, 20:30, טדי). שופט: צביקה לוי.

שחקן הפועל תל אביב גיא אסולין. ברני ארדוב
חוסר מזל. אסולין/ברני ארדוב

14:38 הפועל כפר סבא: שרון מימר השתדל להישאר מאוד מקצועי וערך אסיפה טקטית בה עמד על היכולות של מכבי פתח תקווה. מימר צפוי לשחק יותר פתוח ביחס למשחקים האחרונים וגם ללחוץ גבוה בחלקים מסויימים של המשחק. בן כוואז יעדר בגלל צהובים אבל כפר סבא תקבל בהרכב את רז כהן שחסר במשחק הקודם. על פי האימון היו למימר התלבטויות בין סמי אליקים לחן דילמוני בעמדת המגן השמאלי, בין יאניס פאפאדופולוס לריף מסיקה בקישור, בין הוגו לופס לטל איילה בכנף ובין דודו ביטון לרן יצחק בהתקפה (יניב טוכמן).

14:01 הפועל חיפה: מגן הקבוצה דור מלול שהיה בספק למשחק מחר מול מכבי נתניה יהיה כשיר כשנראה לפי התרגול היום שהמאמן אלי כהן ימשיך באותו הרכב שפתח בנצחון מול הפועל עכו. בחיפה הוזילו את הכרטיסים ליציע המזרחי לארבעים שקלים ומקווים שקהל רב מהרגיל יגיע. הבעלים של הקבוצה יואב כץ ינחת היום בארץ ויהיה נוכח במשחק (שלמה וייס).

13:45 מכבי פתח תקוה: נאור פסר ויובל יעקובוביץ' עדיין פצועים ולכן הם לא ייכללו בסגל. ראדה פריצה, שמתח את השריר בשבוע שעבר, אינו כשיר במאת האחוזים ולכן הוא לא בתמונת ההרכב. חגי גולדנברג, שנענש על ידי גולן שלא מילא הוראות טקטיות, מחוץ לסגל (אורן קורנפלד).

13:45 הפועל תל אביב: גיא אסולין שהיה אמור להיכלל בסגל למשחק בקרית שמונה, נטש את האימון וייעדר. אסולין נחבל בברכו שהתנפחה ולא הצליח להמשיך. ארון שוינפלד יתחיל את המשחק על הספסל. (עמית גולדשטיין)

13:19 עירוני קרית שמונה: עוז ראלי יפתח על חשבונו של עודד אלקיים המושעה, כשגם רועי שוקרני צפוי לחזור ל-11. ברונו וקאסיו פרננדס אמורים לחזור למרכז ההגנה (שלמה וייס).

13:05 בני סכנין: הקבוצה סובלת ממכת פציעות לקראת המשחק מחר מול הפועל באר שבע, כאשר איציק כהן, יובל אבידור ו-ויאם עמאשה יחסרו ליוסי אבוקסיס. אלדר חסאנוביץ' ישוב להרכב על חשבונו של כהן הפצוע (שלמה וייס).

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מתלבט. ברק בכר/קובי אליהו

12:39 מכבי נתניה: על רקע הפרסומים כי המועדון ילך לפירוק כבר בשבוע הבא, שחקני מכבי נתניה שיחה ביניהם לפני האימון ובסופה החליטו כי שחקני הקבוצה לא ייתנו ידם לפירוק המועדון על אף הבעיות הכספיות הגדולות. קפטן הקבוצה ירין חסן אמר בתום האימון בשם כל השחקנים: "לא ניתן יד לפירוק מכבי נתניה. שחקני מכבי נתניה לא יהיו אלה שידרשו את פירוק המועדון. לא ניתן יד לפירוק המועדון. מבחינתנו זה אסון אם מכבי נתניה תלך לפירוק. אנחנו מצפים לכסף. מצפים למשכורות חודש מארס בהקדם. גם אנחנו וגם עובדי המועדון שלא קיבלו כבר הרבה זמן את מה שמגיע להם. אבל אין קשר בין זה לבין ההחלטה לפרק את המועדון. השחקנים של מכבי נתניה ולא משנה אם הם מהבית או שחקני רכש עומדים כחזית אחת מול האפשרות ללכת לפירוק" (יניב טוכמן).

12:29 הפועל באר שבע: בבאר שבע מרוצים מאוד מהעברת המשחק של סכנין לנתניה. בצל הלחץ בקבוצה מהתוצאות האחרונות ואיבוד המקום בפסגה, נמשך הניסיון להרגיע את השחקנים באמצעות שיחות מנטליות. מוחמד גדיר ששוב קיים אימון מלא כשיר למשחק. בכר שם דגש על הנעת כדור. למאמן ישנה התלבטות באיזה מערך לפתוח. אם ישחק עם שלישיית קישור במרכז השדה מאור בוזגלו או אליניב ברדה עשויים לשבת על הספסל. ההערכה היא שבן שהר ומאור מליקסון יפתחו ב-11 (איציק יצחקי).

10:00 עירוני קרית שמונה: קסיו פרננדס וברונו שני הברזילאים של הקבוצה ישובו להרכב לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. על פי התרגול באימון אתמול, אוסטין אמוטו יתחיל את המשחק על הספסל (שלמה וייס).

ירין חסן שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
הם מתנגדים. ירין חסן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully