וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודאן דראפיץ': "ניימאר, בנזמה ומסי יודעים לשים את הבעיות בצד ולשחק"

15.4.2016 / 13:29

מאמן בית"ר ירושלים ערך לשחקנים אסיפה בצל פרשת אצילי. בבירה בטוחים שינצחו בתביעת בוררות מול השחקן שהתאמן כרגיל. בסביבתו לא נסוגים: "בקבוצה מפרים את הזכויות שלו"

עריכת וידאו: קובי אליהו

עומר אצילי השתתף היום (שישי) כרגיל באימון בית"ר ירושלים, שמתכוננת למשחק נגד הפועל רעננה באצטדיון טדי ביום שני. לאימון הגיעו אוהדים מעטים. חלק מהם עודדו את הקשר והאחרים צעקו לעברו "ללבוש את החולצה של בית"ר זה כבוד. אם אתה לא רוצה להיות פה, אל תהיה פה".

אתמול נרשם פרק נוסף בפרשה, כשהקשר שלח למועדון מכתב חריף בו הוא דרש להפסיק את מה שהוא מגדיר כ"פגיעה" בו. בית"ר מנגד, הוציאה לאחרונה הודעות מפויסות כלפי אצילי, אך נראה ששני הצדדים כבר נוקטים צעדים לקראת בוררות. בתחילת השבוע הבא בית"ר אמורה להשיב למכתב שנשלח על ידי עורך הדין של אצילי ולהכחיש את כל טענותיו. במועדון רוצים להגיע למצב בו אצילי יחזור לפעילות כרגיל.

הבעלים אלי טביב מלא ביטחון לקראת תביעת בוררות אפשרית של אצילי, זאת אחרי שהוא קיבל ייעוץ משפטי. טביב משוכנע שקיימות שתי אפשרויות: או שהתביעה של אצילי תדחה, או שהבורר ייקבע לו מחיר שחרור גבוה מאוד. בסביבתו של אצילי לעומת זאת, בטוחים שייקבע סכום נמוך יחסית בגלל שאצילי מרוויח העונה 45 אלף דולר בלבד. נציגיו גם טוענים שישנן הוכחות לכך שזכויותיו נפגעו ושסביבת העבודה שלו בלתי אפשרית.

בסביבתו של אצילי אמרו אתמול: "עם הבעלים יש פיצוץ, עם המאמן יש משבר אמון, מפרים את הזכויות שלו ועוד מעט גם הקהל יתחיל לקלל אותו. אם בית"ר לא תחדל ממעשיה, אין בורר בעולם שלא ישחרר אותו בסכום שפוי".

ועדת המשמעת אליה זומן אצילי עשויה להידחות עד לאחר חזרתו של טביב מחו"ל. הבעלים ימריא ביום ראשון ויחזור רק לאחר חג הפסח. שני הצדדים ממתינים כעת לפעולה הבאה של הצד השני.

עומר אצילי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מרוויח רק 45 אלף דולר לעונה. אצילי/קובי אליהו

המכתב של אצילי לא פסח גם על סלובודאן דראפיץ'. הקשר טען שהמאמן אמר לו כמה ימים לפני המשחק נגד מכבי תל אביב, שבכוונתו לשתף אותו בחמש הדקות האחרונות בבלומפילד. דראפיץ' הסביר לאנשי המועדון שהדברים לא נכונים והוא הבהיר לו כי ישתמש בו במהלך המחצית השנייה. אצילי אף שלח הודעה למאמן יום לפני המשחק וביקש לא להתלבש אם ישנה כוונה לשתפו רק בדקות האחרונות.

אגב, במהלך השיחה בבית הוריו של אצילי לפני כמה ימים, אמר טביב לשחקן שהוא נפגע מכך שאחרי כל מה שעשה בשבילו הוא מתנהג ככה. טביב הוסיף: "יש לך עוד הרבה מה להשתפר. היו לא מעט משחקים שהיית צריך להיות מוחלף ועדיין נתנו לך את הגב כדי שתקבל ביטחון".

בבית"ר גם ממתינים בציפייה דרוכה לתגובת הקהל לאירועים האחרונים וגורם במועדון אמר: "הקהל לא צריך להתערב בזה. צריך לתת לטביב ואצילי לפתור את זה בכל דרך. אם הקהל יקלל את אצילי זה רק ישרת את מי שרוצה לראות אותו מחוץ לבית"ר".

דן איינבינדר וניקיטה רוקאביציה לא התאמנו ביומיים האחרונים והם בספק למשחק ביום שני. לירוי צעירי צפוי להשתלב בהרכב ודובב גבאי עשוי לפתוח.

עוד באותו נושא

בבית"ר ירושלים מגיבים לעומר אצילי: "המכתב מביש, הוא הפקיר את הקבוצה"

לכתבה המלאה
עומר אצילי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אצילי באימון היום/קובי אליהו

סלובודאן דראפיץ' ערך אסיפה לשחקנים ואמר להם: "אני יודע שאתם בלחץ. החוזים לא חתומים וחלק ממכם מבולבלים. יש כאלה ששיחקו יותר, יש כאלה ששיחקו פחות וכועסים עליי. זאת תקופה לא נעימה. צריך לשים הכול בצד, יש לנו שישה משחקים וחשוב שנסיים את העונה כמו שצריך. אתם יודעים, ניפגש עוד כמה שנים, נדבר ואתם תראו שכל מה שעשיתי כאן היה צודק ולמען הקבוצה. אנחנו צריכים להתאמן כמו שצריך, להיות מחויבים עד הסוף. אני לא אאפשר איחורים או דיבורים מיותרים באימון".

דראפיץ' הוסיף: "את בנזמה מאשימים בסחר בסמים, את מסי בהעלמת כספים ואת ניימאר אני לא יודע במה, אבל ברגע שהם משחקים, הם שמים הכול בצד. לא חסרות בעיות לאף אחד, תסתכלו על המקצוענות ואיך לנצח את המשחקים. אני אוהב את כולכם וכולנו צריכים לדעת לשים את הדברים בצד ולשמור על הכבוד של המועדון עד לסוף העונה".


(עדכון ראשון: 8:44)

סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
דראפיץ' באימון היום/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully