וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים מגיבים לעומר אצילי: "המכתב מביש, הוא הפקיר את הקבוצה"

14.4.2016 / 16:28

בבית"ר ירושלים כעסו על המכתב החריף ששלח הקשר ("נגרמים לי נזקים מקצועיים") והחליטו להגיב: "הוא מוזמן ללכת לבוררות". בתגובה הרשמית נטען: "סוכניו תאבי הבצע גורמים לו נזק עצום"

one

פרשת עומר אצילי ממאנת להסתיים. הקשר הגיש היום (חמישי) באמצעות עורך הדין רועי רוזן מכתב חריף לבית"ר ירושלים עם העתקים למחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל ובו הוא מבקש מהמועדון לחדול מהפרת ההסכם עמו וההתנהגות של המועדון מולו. במכתב צוין כי נגרמים לשחקן נזקים מקצועיים ותדמיתיים שבמידה שיימשכו לא ניתן יהיה לצפות מאצילי להמשיך במועדון. במכתב מצוין כל נושא פציעתו של אצילי ובו טענה כי בית"ר סירבה לאפשר לו להתאמן על אף שערך בדיקה פרטית שהוכיחה שהוא כשיר. בנוסף, נמנע ממנו לשחק במשחקים האחרונים.

לגבי המשחק האחרון מול מכבי תל אביב טען אצילי ששמע מהמאמן לפני המשחק שהוא מעוניין לשתף אותו בחמש הדקות האחרונות של המשחק וכאשר ביום המשחק המאמן החליט שהוא יפתח ב-11, הקשר סירב מחשש לעתיד מאמנו וכמה דקות לאחר מכן הוא הוצא מסגל הקבוצה.

במכתב מדבר אצילי על התעללות מצד המועדון וניסיון לשבור אותו על מנת שיחתום על חוזה לשלוש שנים בסך 100 אלף דולר לעונה אותו הציע לו טביב. ללא קשר לכך, אצילי אמור לעמוד לוועדת משמעת במועדון ולהיענש בעקבות אירועי המשחק האחרון. יש לזכור שלאצילי ישנו עונש של 10,000 שקל על תנאי מוועדת משמעת קודמת שנערכה לפני מספר שבועות.

כיתוב: עומר אצילי, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
פרשייה שלא נגמרת. עומר אצילי/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים הגיבו לדברים במהרה: "המכתב מביש. זה שחקן שקיבל הזדמנות לפתוח בהרכב, הפקיר את הקבוצה ועדיין אלי טביב בחר לחבק אותו ולהיפגש איתו. אולי טוב שזה קרה, כל בורר שיראה את סדר האירועים ודרך ההתנהלות של השחקן וסוכניו יבין הכול. אם הוא רוצה ללכת לבוררות הוא מוזמן, אם הוא רוצה להישאר בבית"ר הוא צריך לשנות מהר מאוד את ההתנהלות שלו".

בהמשך הערב פרסם המועדון תגובה רשמית ובה נכתב: "בית"ר ירושלים רואה בעומר אצילי נכס מקצועי חשוב מאוד ואחד מעמודי התווך של המועדון בהווה ובעתיד. בית"ר תמשיך לתמוך ולגבות את עומר אצילי לאורך כל הדרך ביחד עם קהל האוהדים הגדול של ותפעל בכל האמצעים הדרושים כדי להחזיר את עומר אצילי בהקדם למסלול הנכון להצלחה משותפת. בית"ר ירושלים מועדון גדול מדיי בכדי להיכנע לתכתיבים ורצונות דימיוניים של סוכניו תאבי הבצע שגורמים נזק עצום לשחקן וחושבים אך ורק על כיסם הפרטי במקום על הצלחתו המקצועית של השחקן שנמצא בתחילת דרכו. בית"ר תמשיך להתנהל באופן מקצועי וישר כפי שנהגה לאורך כל הדרך תחת הבעלות של אלי טביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully