וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר נטש את אימון ברצלונה, דני אלבס מעצבן את האוהדים

הכוכב ברזילאי לא הצליח לסיים את האימון אתמול והוא בספק למשחק הליגה בראשון מול ולנסיה. אחרי ההדחה מול אתלטיקו, המגן פרסם וידאו הומוריסטי באינסטגרם שלו כשהוא מחופש לאישה

one

בברצלונה מנסים לעכל את ההדחה מליגת האלופות ורצף ההפסדים בליגה, אך בזמן שאנדרס אינייסטה צולם באוטובוס הקבוצה כשהוא מזיל דמעה אחרי ההפסד לאתלטיקו מדריד, דני אלבס כנראה לא לקח מדי קשה את ההפסד והמשבר הנוכחי.

המגן של ברצלונה העלה סרטון וידאו בחשבון האינסטגרם שלו שבוודאי לא יצחיק רבים מאוהדי הקבוצה. אלבס חבש פאה שככל הנראה מדמה את חברתו ג'ואנה סאנסה ואמר בשמה: "אני שולחת לך הרבה תנחומים אהובי, זה מאוד עצוב אבל חמוד זה רק כדורגל, החיים נמשכים. אני אוהבת אותך מאוד".

צפו בדני אלבס משתטה

בצד המקצועי, הקבוצה חזרה אתמול להתאמן אחרי ההדחה, אבל מי שלא הצליח לסיים את האימון היה ניימאר. הכוכב הברזילאי של הקטלאנים החל להתאמן כרגיל, אבל חש כאבים בקרסולו ולא הצליח לסיים את האימון. הברזילאי יעבור בדיקה נוספות ביום שבת, ונכון לעכשיו הוא בספק למשחק הליגה הקרוב של ברצלונה ביום ראשון מול ולנסיה של פאקו. שני הפסדי הליגה הרצופים של בארסה מול ריאל מדריד וריאל סוסיאדד סיבכו את הקבוצה שנדמה היה שנמצאת בדרך הבטוחה לאליפות נוספת, אך הפער כעת ממנה לאתלטיקו השנייה עומד על שלוש נקודות בלבד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ניימאר שחקן ברצלונה. רויטרס
בספק לוולנסיה. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully