וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחת חירום בהפועל חולון, קרית גת מודאגת מהפציעה של טאקר

15.4.2016 / 7:50

חם בתחתית ליגת העל: הסגולים ירדו למקום האחרון, דן שמיר: "תהיה מלחמה קשה". כוכב הקבוצה הדרומית נפצע ברגלו, בנס ציונה ממשיכים בקאמבק, יובל נעימי: "שום דבר עדיין לא גמור"

one

חמישה מחזורים לסיום עונת 2015/16 חזרה אמש (חמישי) הפועל חולון למקום האחרון בטבלה, בו שהתה לא מעט העונה, אחרי הפסד 99:92 להפועל אילת. הקבוצה של דן שמיר הייתה בתמונה לאורך שלושה רבעים, אלא שאז פתחו השחקנים של עודד קטש מבערים בדרך לניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים. בחולון יודעים שבשני המחזורים האחרונים מחכים להם משחקים כמעט בלתי אפשריים נגד הפועל ירושלים ומכבי תל אביב ולכן הם יהיו חייבים לנצח משחקים בשלושת המחזורים הקרובים - נגד הפועל תל אביב ומכבי אשדוד בחוץ ועירוני נס ציונה בבית, אחרת יתקשו להישאר בליגה.

בסיום המשחק ערכו בהנהלת הקבוצה שיחת חירום עם המאמן דן שמיר כדי לבדוק כיצד יוצאים מהמקום אליו נקלעו, "צריך למצוא את הדרך לשמור יותר טוב עם מה שיש לנו. תהיה מלחמה קשה זה ברור לי ולכל מי שנמצא במועדון אנחנו נילחם עד הסוף", אמר דן שמיר בסיום המשחק, "נצטרך לעבוד על הצד המנטאלי זה חלק מהעבודה של מאמן בכל יום ובטח בסיטואציה הזו. יש לנו חדר הלבשה טוב, יש מגבלות אבל זה לא הזמן לניתוחים זה זמן להילחם יותר טוב ממה שעשינו בשבוע האחרון, אנחנו לא בגל חיובי וזה ברור אבל אנחנו לא מפחדים". ראמל בראדלי, שמושבת בשבועות האחרונים בגלל פציעה במפשעה, לא צפוי לחזור לשחק העונה.

דן שמיר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
הצרות נמשכות. שמיר/ברני ארדוב

מה שהוביל את חולון למקום האחרון בטבלה היה הניצחון הגדול של עירוני נס ציונה על מכבי קרית גת 63:70. הכתומים השיגו ניצחון שלישי ברציפות, ויצאו ממצב בו היו כבר עם רגל וחצי בליגה השנייה, למצב בו הם יכולים לראות סיכוי סביר להשאר בליגה. בסיום פרצו אוהדי הקבוצה לפרקט כדי לחגוג עם השחקנים את המשך הקאמבק כשבקבוצה מפרגנים לטל דן שרשם משחק נהדר עם 14 נקודות, ועושה הרושם ששם את הפציעה שהפריעה לו מאחוריו.

מה שהוביל לשינוי בנס ציונה היה התבוסה לפני שבועיים בהרצליה, שאחריה ערכו בקבוצה מספר שיחות עם השחקנים, "המשחק בהרצליה שבו הופענו מתחת לכל ביקורת, פשוט מביך, ואיך שנכנסנו לחדר ההלבשה הסתכלנו אחד לשני והבטחנו שלא נופיע ככה יותר", סיפר יובל נעימי, "זה היה רגע קשה בעונה, גם קרית גת ניצחו את אילת, ונהיה הפרש של שני ניצחונות ואף אחד לא האשים את השני, זה החוזק של הקבוצה הזאת. עשינו את זה ויצאנו לדרך חדשה. שום דבר לא גמור". הגארד סירב לספק הצהרה שנס ציונה תשאר בטוח בליגה אך הסכים לומר: "נשאיר את כל מה שיש לנו על הפרקט, את זה אני יכול להבטיח".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקן עירוני נס ציונה יובל נעימי. ברני ארדוב
הקאמבק יימשך? נעימי/ברני ארדוב

בצד המפסיד של המשחק בנס ציונה, מכבי קרית גת נכנסת שוב לצרות. הקבוצה של נתי כהן נראתה לא טוב, קיבלה 51 מ-63 נקודות משלושת הזרים המובילים שלה כשנמרוד טישמן, דשון סימס ומאיר טפירו מסיימים משחק ללא נקודות. אם ההפסד שמסבך אותם לא מספיק, אז בקבוצה הדרומית מודאגים גם מהפציעה של אלאנדו טאקר שנפצע ברגלו בתחילת המשחק, ושיחק עם הפציעה עד הסיום. 2 דקות לסיום ירד טאקר לספסל כשהוא מדדה וכואב, ונשלח לבדיקות בבית החולים כדי לבדוק את חומרת פציעתו.

"נס ציונה קבוצה טובה הם באו עם הרבה אנרגיות, הם התנפלו עלינו, לא הצלחנו לבצע את תוכנית המשחק כמו שרצינו", סיכם פול דילייני, "אנחנו צריכים להמשיך להלחם. לוח המשחקים דומה לכולם, אנחנו צריכים להתרכז משחק אחרי משחק, אנחנו יכולים לנצח את כולם. גם את ירושלים וגם את ראשון, אנחנו רק צריכים להשאר מרוכזים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully