וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול באופוריה: "איסטנבול 2, ההיסטוריה חוזרת"

המייטי רדס חוגגים את הקאמבק הבלתי אפשרי מול דורטמונד, שהחזיר את אנפילד לגמר ליגת האלופות ב-2005. כוכבי הגמר ההוא מצדיעים, קלופ הודה: "קיבלנו השראה מאיסטנבול". כל התגובות והממים

ליברפול חוגגת/רויטרס

ליברפול ודורטמונד סיפקו הערב (חמישי) את אחת הדרמות הגדולות ביותר שידע הכדורגל העולמי בשנים האחרונות, בסיומה העפילו המייטי רדז לחצי גמר הליגה האירופית אחרי 3:4 פשוט מטורף. יורגן קלופ עוד פיגר 3:1 מול קבוצתו לשעבר, אך קבוצתו הנוכחית לא הרימה ידיים, ושער ניצחון של דיאן לוברן בדקה ה-90 שלח אותה לארבע האחרונות והותיר את תומאס טוכל ושחקניו מאוכזבים עד מאוד, ואת חובבי הכדורגל האובייקטיבים נרגשים ונלהבים.

"קשה להסביר את זה", הודה יורגן קלופ האמוציונלי בסיום. "זה היה ערב מופלא,, מופלא, ולמען האמת המשחק היה קצת מוזר. כשהכנסתי את דניאל סטארידג' וג'ו אלן אמרתי להם שיעבירו את המסר - אנחנו צריכים להראות אופי. לא אכפת לי אם נפסיד, אנחנו חייבים להראות שעשינו יותר מזה. זה היה כדורגל אירופי בשיאו. קשה להאמין. כל הכבוד לכל הבחורים".

"במחצית היה קצת קשה להאמין, אבל כולנו הסכמנו שצריך להמשיך לעבוד", הוסיף מאמן דורטמונד לשעבר. "זה משחק שכל האוהדים - אפילו אם הם לא אוהדים של ליברפול או דורטמונד, יכולים להסכים שהיה נחמד מאוד. ידי הימנית כואבת, אני לא יודע מדוע או מי הרביץ לי. זהו לילה נפלא שלא ארצה לשכוח. נלחמנו כמו שדים וזה מגיע לנו, למרות שגם היה לנו מזל".

מאמן ליברפול יורגן קלופ עם דיאן לוברן. AP
לא ייאמן. קלופ חוגג/AP

כובש שער הניצחון דיאן לוברן אמר בסיום: "זו תחושה מדהימה, אחד המשחקים הטובים ביותר בשנים האחרונות. לרגע לא הפסקנו להאמין בעצמנו. היה מאמץ ענק של כולם".

ממאדו סאקו: "הדבר הכי חשוב הוא ששיחקנו עם לב, והקהל לא עזב אותנו לרגע. זה ניצחון לכל אומת ליברפול".

דיבוק אוריגי: "נוכל לספר על זה לילדים ולנכדים שלנו. כשהבקענו את השער הראשון זה הרגיש כאילו זה הולך להיות רגע מיוחד".

המהפך הדרמטי הזכיר לליברפול נשכחות, ואוטומטית הושווה לגמר ליגת האלופות ב-2005 באינסטנבול, בו המרסיסיידרס ניצחו בהארכה אחרי שכבר פיגרו 3:0 מול מילאן. קלופ סיפר בסיום שבתדריך המחצית שלו העניק לשחקנים השראה מהמשחק ההוא. "אמרתי לחבר'ה, 'אמנם לא הייתי שם, אבל כמו שחקני עבר בליברפול, רובם פרשני טלוויזיה כיום, היו בפיגור 3:0 במחצית בגמר ליגת האלופות וזכו בתואר. אמרתי להם שחייבים לתת לזה צ'אנס".

גם כוכבי המשחק ההוא מיהרו להגיב ברשתות החברתיות. סטיבן ג'רארד העלה לאינסטגרם תמונה של שחקני המייטי רדס חוגגים וכתב "מדהים", צ'אבי אלונסו צייץ "זה האפקט של אנפילד", והוסיף תמונה של לוגו המועדון, ג'יימי קראגר כתב "מעט מאוד מועדונים מסוגלים לנפק ערב כזה. אלה לא השחקנים, זה ה-DNA של המועדון".

בצד המפסיד, סיכם תומאס טוכל: "אני לא יכול להסביר את זה, זה לא הגיוני. זה היה מאוד אמוציונלי, ב-3:3 כולם האמינו שזה מה שהולך לקרות, זה היה כמו גורל. אם אתה מאמין חזק, אז דברים כאלה יכולים לקרות. בספורט העניין הוא לנצח, ולא עשינו את זה. כל הכבוד לליברפול".

עוד באותו נושא

אחרי מהפך ענק: ליברפול וקלופ עלו לחצי הגמר על חשבון דורטמונד

לכתבה המלאה

כך נשמע שער הניצחון מפיו של שדר ליברפול

הציוצים הנבחרים

גם ג'ון ארנה ריסה מעלה זיכרונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully