וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ברקוביץ': "מכוער וחי זה יותר טוב מיפה וגוסס"

14.4.2016 / 23:08

מאמן עירוני נס ציונה חגג את ה-63:70 החשוב על מכבי קרית גת, אך הודה: "לא היה כדורסל יפה לעין. המאבק יימשך עד הסוף". נתי כהן: "הלחץ הכריע אותנו. אני גאה בשחקנים, לא נישבר"

one

עירוני נס ציונה נחלצה הערב (חמישי) מהמקום האחרון בטבלה לאחר שניצחה 63:70 את מכבי קרית גת במשחק העונה של התחתית. "את המאבק סוגרים בסוף", הבהיר המאמן עופר ברקוביץ'. "המאבק יימשך עד הסוף. לקחנו את ההפסד להרצליה ומינפנו משם את העסק, הרמנו את האיננסיביות. היום חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות. לא היה פה משחק כדורסל יפה לעין, אבל מכוער וחי זה יותר טוב מיפה וגוסס. היום הקבוצה מרוכזת וממוקדת במטרה, והיא עושה עבודה. גם במשחק לא טוב התקפי גרמנו ל-25 איבודי כדור לקבוצה שהיא תחת קונטרול. אני לא מסתכל על לוח המשחקים, אלא על המשחק הבא, יש לי שכן רפתן, והוא אמר לי פרה פרה, אז אנחנו בפרה הבאה".

המאמן המפסיד נתי כהן סיכם: "אני לא יודע ממה להתנחם בערב הזה. אנחנו מאוכזבים מההפסד, אני עוד יותר מאוכזב מההופעה שלנו: 25 איבודי כדור, אחוזי קליעה נמוכים, אסיסטים מועטים, וזה מלמד אותי על הרבה דברים, שהלחץ הכריח אותנו הפעם. זה חלק ממשחק תחתית כזה, כשאתה בא לקבוצה בבית שלה, אז כל האווירה מסביב יכולה להשפיע עליך לרעה, וזה פגע בנו, על הרבה מאוד שחקנים.אנחנו יודעים מול מי אנחנו הולכים לשחק, משחקים מאוד קשים, צריכים לחפש לראות מאיפה אנחנו נביא ניצחון, כי אם לא נביא את זה לא נוכל להישאר בליגה. אני גאה בשחקנים, אנחנו מדברים על מכבי קרית גת, זו לא מכבי תל אביב שבאה לנס ציונה. לא נפסיק ולא נישבר".

נס ציונה חוגגת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully