וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסכם שבע"פ בין אשר אלון לסילבס: "אם תרצה להתקדם, לא נעצור אותך"

14.4.2016 / 22:37

ההצלחה וההעפלה לפלייאוף העליון עושות את שלהן: לוואלה! ספורט נודע כי למרות שלמאמן הפועל רעננה חוזה לעונה נוספת, בין הצדדים קיים "הסכם של כבוד". הבעלים על המגעים לכאורה מול מכבי חיפה: "שטויות במיץ עגבניות"

עריכה: ניר חן

בווידאו: משדר הפלייאוף של וואלה! ספורט

הפועל רעננה של העונה הנוכחית היא אחת התופעות המרעננות של השנה. הקבוצה של חיים סילבס סיימה את העונה הסדירה בפלייאוף העליון וגם שם, עד כה, לא מתבטלת ומייצרת תוצאות טובות כאשר המטרה שעומדת לנגד עיניה היא המקום הרביעי, ממנו עשויה הקבוצה להגיע למוקדמות הליגה האירופית. כזכור, לאחר שהבטיחה את מקומה בין שש הראשונות לפני מספר שבועות, כינה סילבס את ההישג כ"אליפות".

בהמשך ישיר לכך, מתקיימים בתקופה האחרונה מגעים בין נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, לבעלי הפועל רעננה, אשר אלון, בכמה נושאים. אחד מהם הוא הרצון של הירוקים להחתים באופן מיידי את שוערה השני של רעננה, עומרי גלזר בן ה-20, ואף לשלם סכום גבוה תמורת חלק משמעותי בכרטיסו. השני הוא חיים סילבס.

המאמן בן ה-40, שגדל במועדון והיה שותף לרגעיו הגדולים, מוערך מאוד בכרמל (הן כשחקן עבר והן כמאמן עם פוטנציאל גדול שכבר ממומש) וזוכה למחמאות רבות על תפקודו. ברעננה ציינו כי הוא בנה קבוצה מוכשרת ואטרקטיבית עם תקציב לא גבוה ביחס ליתר הקבוצות בליגה, צירף שחקנים שהם לא "שמות גדולים" אבל עם התאמות בעמדות מפתח ובסופו של דבר גיבש תלכיד של שחקנים מחויבים לכדי קבוצה חזקה.

כזכור, כבר בפברואר פרסמנו כי סילבס או אלון חזן מועמדים לחזור למכבי חיפה. אשר אלון התייחס למגעים לכאורה שהוא מקיים עם שחר לגבי סילבס: "תפסיקו עם השטויות והשמועות, זה שטויות במיץ עגבניות". סילבס סירב להתייחס לידיעה.

בכל מקרה, במכבי חיפה הודיעו שההתעסקות בדמות מאמן הקבוצה בעונה הבאה מוקפאת עד לאחרי חצי גמר גביע המדינה מול הפועל באר שבע.

מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס. יוסי ציפקיס
"הסכם של כבוד". חיים סילבס/יוסי ציפקיס

כבר עכשיו ברור כי עם היוודע גורלה של רעננה בפלייאוף העליון, אם תצליח להשיג את המקום הרביעי המיוחל מבחינתה או לאו, צפוי אלון לקבל פניות רבות לגבי סילבס. למרות שהמאמן המבטיח חתום על חוזה לעונה נוספת ברעננה, לוואלה! ספורט נודע כי לא בטוח שהדבר יהווה מכשול עבור סילבס, שכן בין השניים קיים הסכם שבעל פה, שניתן להגדירו כ'הסכם של כבוד'. גורמים ברעננה סיפרו כי "יש הבטחה ג'נטלמנית של אשר לחיים, שאם הוא ירצה להתקדם לא נעצור אותו. לא מדובר כרגע על העניין הכספי, אלא על עניין הכוונות. שהכול ייעשה ברוח טובה. כנראה ששני הצדדים לא צפו הצלחה כזו שתעמיד אותם במצב הזה".

בסילבס, שככל הנראה הולך להיות "המלפפון החם" של הקיץ הקרוב, יש מתעניינות נוספות; אם עירוני קרית שמונה תצליח להבטיח את הישארותה בליגה הבכירה, צפוי הבעלים איזי שרצקי - שידוע כאחד מתומכיו הגדולים של סילבס ומי שכבר פנה בעונה שעברה לאשר אלון על מנת להחתים את המאמן – לפנות לבעלי רעננה בשנית, כאשר הכוונה תהיה לבנות קבוצה למטרות צמרת ברורות. גם הפועל חיפה ובני יהודה בתמונה, כאשר לא מן הנמנע שגם הפועל תל אביב עשויה להיכנס לעניינים בהמשך. כזכור, האדומים פנו לרעננה לגבי סילבס בנובמבר אשתקד אחרי פיטוריו של ססאר מנדיונדו, אך בסופו של דבר גיא לוי זכה בתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully