וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אחרי שהוחלט שימשיך, מי יעבוד תחת רוני לוי בעונה הבאה?

15.2.2016 / 8:28

במועדון החליטו לממש את האופציה על המאמן וכעת חזן, סילבס ומאמן זר הוזכרו כמועמדים לעבוד תחתיו. לוי יחליט האם יכהן כמנג'ר או כמאמן. במועדון נערכים לקראת הערעור על הרדיוס

מערכת וואלה!

בווידאו: משדר הספורט היומי על סאגת בית"ר והרדיוסים

במכבי חיפה מרוצים מאוד מהסיכום שהושג אתמול בדיון מנהלת הליגה, בעניין השינוי הצפוי של תקנון ההתאחדות. במועדון הדגישו אתמול כי לולא העובדה שראשי הקבוצות סיכמו על הצבעה בעניין שינוי התקנון, נראה כי לא היה פתרון לגבי קיום המשחק הערב מול בית"ר ירושלים. כזכור, שינוי התקנון ייכנס לתוקפו בעוד ארבעה שבועות, כפי שאישר מאוחר יותר נשיא המועדון יעקב שחר. במנהלת הליגה הבהירו כי הם מצפים שבית הדין ישתף פעולה עם העניין וימנע מעונשי רדיוס.

"חשוב שהרדיוס מול הפועל תל אביב יבוטל, אבל זה לא העיקר. מה שחשוב הוא שהושג סיכום היסטורי שעומד לשנות את פני הכדורגל שלנו. הדבר ייצור הרתעה גם בקרב אוהדי הכדורגל, שיודעים שמעתה עונשי רדיוס לא יחולו על הקבוצה, והם אלה שיעמדו במוקד. כל אוהד יחשוב מהיום פעמיים לפני שהוא משליך אבוקה, מתפרץ למגרש או מבצע כל עבירה פלילית אחרת", אמרו במועדון. במהלך הדיון אתמול הציע שחר, יחד עם קבוצות אחרות, לבצע סבסוד לעלות השיטור במשחק כדי שטביב יחזור בו.

אריאל שיימן, ניר ענבר, יעקב שחר. מנהלת הליגות בכדורגל, מערכת וואלה! NEWS
יעקב שחר בפגישה עם אריאל שיימן וניר ענבר/מערכת וואלה! NEWS, מנהלת הליגות בכדורגל

בחיפה הגיבו גם להודעת אלי טביב אתמול, לפיה הוא מבקש לבטל את הרדיוס של הקבוצה מול הפועל תל אביב. "לשחר יש חלק גדול בהחלטה. הוא היה הבעלים הראשון שהביע הזדהות עם טביב והיה מוכן להקריב את הקבוצה שלו בשביל להשיג את המטרה. ההסכמה שלו נובעת כמובן מההחלטה לשנות את התקנון", אמרו במועדון. "טביב? ההתעקשות שלו הייתה נראית בהתחלה תמוהה, לא הרבה אנשים הבינו איזה מהלך הוא עומד לבצע. בסופו של דבר, יחד הם הובילו מהלך היסטורי חשוב לקבוצות בישראל ולתוך היציע". חיפה תשלח היום בצהריים נציג לדיון בבית הדין העליון בעניין הערעור מול הפועל תל אביב, משחק רדיוס שאמור להתקיים בנתניה.

המנכ"ל איתמר צ'יזיק יטול הבוקר חלק בוועדת המשנה לספורט של הכנסת שתערוך היום דיון בנושא "ענישה קולקטיבית ובלתי מידתית של בית הדין לכדורגל". בין המשתתפים: נציגי אגודת היועצים החינוכיים בישראל, איגוד שחקני הכדורגל, איגודי ומרכזי ספורט, איגודי ספורט, בית"ר ירושלים, ההתאחדות לכדורגל, המועצה להסדר ההימורים בספורט, המועצה למניעת אלימות בספורט, המשרד לבטחון פנים, הקרן החדשה לישראל, התאחדות הכדורגל, נציג מכבי חיפה צ'יזיק, מפעל הפיס, מרכז השלטון המקומי, משרד הכלכלה, משרד המשפטים, משרד התרבות והספורט ונציגי עמותות.

בעניין אחר: כפי שפרסמנו ביום שישי, רוני לוי ימשיך במכבי חיפה גם בעונה הבאה ויתמנה לאחד משני תפקידים: מנג'ר, או מאמן ראשי כשמתחתיו יעבוד מנהל טכני או מנהל מקצועי. חיפה תודיע למאמן בקרוב מאוד על מימוש האופציה ולאחר מכן יסכמו הצדדים על המתווה שיוביל את מכבי חיפה בעונה הבאה. מקורבים למועדון מפעילים לחץ כדי שלצד לוי יעבוד מאמן ישראלי מוכר. מלבד שמו של אלון חזן, אותו לוי מעריך מאוד, הוזכר גם שמו של מאמן רעננה, חיים סילבס, שגדל במועדון. במועדון העלו גם אפשרות שמאמן זר יעבוד תחת לוי, אך עדיין לא התקבלה כל החלטה סופית בעניין. "כרגע המטרה היא לסיים את העונה במקום כמה שיותר גבוה, ואולי להגיע לאירופה", אמרו במועדון. "שחר נוהג לקבל החלטות רק בסוף העונה".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: "טביב עמד על כך שעונש הרדיוס של מכבי חיפה יבוטל"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully