וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "טביב עמד על כך שעונש הרדיוס של מכבי חיפה יבוטל"

הירושלמים הודו ליעקב שחר וביקשו כי הערעור של הירוקים יתקבל. טביב אמר: "ההתחייבות שהתקנון ישונה - ההישג הגדול של השבוע האחרון". שחר: ""הרדיוס יוצא מסעיפי הענישה"

ניב אהרונסון

לאחר הודעת מנהלת הליגות על קיום משחק הרדיוס בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה מחר (שני, 20:55, ערוץ 1) באצטדיון המושבה בפתח תקוה, החלו לזרום תגובות מהגורמים הרלוונטיים, אשר הביעו את שביעות רצונם מהכוונה לפעול לשינוי התקנון בנושא הרדיוסים. לוואלה! ספורט נודע כי ההחלטה אמורה להתקבל בעוד כחודש, כך שלמעשה בעוד כארבעה שבועות כבר לא יהיו עונשי רדיוס בכדורגל הישראלי, לפחות בנוגע לשתי הליגות הבכירות המשתייכות למנהלת הליגות.

סופית: המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה ייערך במושבה

יעקב שחר/ניב אהרונסון

יעקב שחר, נשיא מכבי חיפה, פרסם הודעה: "הודעת מנהלת הליגה בכדורגל בנוגע למשחק מול בית"ר ירושלים מחר, מדברת בעד עצמה. אני שמח על כך ששיתוף הפעולה בין המועדונים הביא לדיונים תכופים בנושא שינוי סעיפי הענישה בהתאחדות לכדורגל, אותן תמליץ המנהלת לשינוי בתקנון. הובטח כי השינויים יבוצעו תוך 30 יום וכבר היום ברור לכל כי סעיף הרדיוס יוצא מסעיפי הענישה. לא היינו משיגים זאת ללא עקשנותו של אלי טביב, שהביע את הסכמתו לקיים את המשחק".

הנשיא הוסיף ואמר: "אני קורא לאוהדי שתי הקבוצות להגיע למשחק, לעודד ולהוכיח כי מחוץ לכר הדשא האינטרסים שלנו זהים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. ניב אהרונסון
מרוצה. אלי טביב/ניב אהרונסון

מבית"ר ירושלים נמסר: "בישיבת מנהלת (סוערת) הליגה שנערכה הערב לאחר החלטת בית המשפט המחוזי, התקיימה שיחה טראנס-אטלנטית בין אלי טביב לאנשי המנהלת, ההתאחדות והמועדונים אשר הפעילו את כל כובד משקלם לקיים את המשחק מחר. בישיבה הוחלט כי תקנון הענישה של ההתאחדות לכדורגל ישונה תוך 30 ימים מהיום ואז יבוטל סעיף עונש משחקי הרדיוס. בנוסף הוחלט כי מעתה ינוסחו סעיפי האישום באופן אחר ושונה אשר יאפשרו לבתי הדין לדון באופן ראוי ושוויוני לגופו של מקרה. נשיא מכבי חיפה מר יעקב שחר עמד לצידה של בית"ר ירושלים ודרש כי עד אשר ישונה תקנון הענישה יועבר המסר לבתי הדין כי עליהם לפעול בשיקול דעת בכל מקרה אשר יגיע לבית הדין. בנוסף, התחייבה משטרת ישראל לקחת אחריות מלאה על אירוע המשחק מחר מן המסד ועד הטפחות בכל הנוגע לתחום הביטחון ובטיחות. הדברים עוגנו והובטחו לבעלי המועדון אלי טביב. אלי טביב מצידו עמד על כך שבית הדין אשר אמור לדון מחר בערעורה של מכבי חיפה בנושא עונש הרדיוס שהושת עליה, יבטל את ההחלטה שנקבעה.

"למרות מה שנמסר בכמה מקומות, מדובר בהישג אדיר של אלי טביב לטובת הכדורגל הישראלי בכלל ולטובת המועדון בפרט. אלי טביב רוצה להודות מעומק הלב לנשיא מכבי חיפה מר יעקב שחר על הסולידריות ויותר מכך, לעשרות אלפי אוהדי הקבוצה אשר תמכו בו ובמועדון ללא סייג לאורך כל הדרך במאבק הצודק והנכון".

הבעלים אלי טביב אמר: "זה הזמן לגלות איפוק ובגרות, להוכיח את הכוח והתמיכה כפי שהראה הקהל בשבועות האחרונים, יש לנו קהל נפלא, בוגר, אחראי ובעזרתו הצלחנו להגיע להישגים מרשימים, מכאן אנו יוצאים מחוזקים יותר להמשיך הלאה ולהגשים את מטרותינו. כפי שאתם חוזרים על האימרה תמיד - כוחנו באחדותנו! רק שנמשיך כך. שלום הציבור עמד לנגד עיני כל השבוע הזה ואני מאמין כי ההתעקשות שלי הובילה להתחייבות לשמירה על ציבור האוהדים אשר יגיעו לצפות במשחקים. חזרתי בי מהחלטתי שלא להופיע למשחק מחר רק לאחר שראיתי כי ישנה התגייסות ויותר מכך ההתחייבות של אנשי המנהלת ואנשי ההתאחדות לשינוי התקנון על מנת למזער פגיעה במועדונים, ובכך אני רואה את ההישג הגדול של השבוע האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully