וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר ליגת האלופות: מנצ'סטר סיטי - ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד - באיירן מינכן

הגרלת ארבע האחרונות במפעל סיפקה שני מפגשים מרתקים: פפ גווארדיולה יתארח עם קבוצתו בספרד, סיטי תנסה להפתיע את הבלאנקוס. המשחקים הראשונים ייערכו ב-26/27 באפריל, הגומלין כעבור שבוע

one
הגרלת חצי גמר ליגת האלופות. רויטרס
ארבעה מפגשים מסקרנים/רויטרס

מנצ'סטר סיטי נגד ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד מול באיירן מינכן. אלו הם שני משחקי חצי גמר ליגת האלופות שנקבעו היום (שישי) בהגרלה שנערכה בניון שבשוויץ. גווארדיולה מתארח עם קבוצתו אצל אתלטיקו מדריד במשחק הראשון ואם יגיע לגמר הוא עשוי לפגוש את קבוצתו בעונה הבאה או את ריאל היריבה המושבעת שלו מימיו בברצלונה.

המשחקים הראשונים של שלב חצי הגמר ייערכו ב-26/27 באפריל, כאשר העולות לגמר תקבענה לאחר משחקי הגומלין ב-3/4 במאי. משחק הגמר ייערך ב-28 במאי בסן סירו שבמילאנו.

משחקי חצי הגמר והתאריכים:

מנצ'סטר סיטי - ריאל מדריד (26.4, הגומלין ב-4.5)

אתלטיקו מדריד - באיירן מינכן (27.4, הגומלין ב-3.5)

אתלטיקו מדריד ובאיירן מינכן נפגשו רק פעמיים בעבר בגמר גביע אירופה לאלופות ב-1974. המשחק הראשון הסתיים ב-1:1 ולכן נקבע משחק חוזר שהתקיים יומיים לאחר מכן. במפגש השני הגרמנים ניצחו 0:4 והניפו את הגביע הראשון שלהם מתוך חמישה.

גם ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי נפגשו פעמיים בעבר, בשלב הבתים ב-2012/13. הספרדים ניצחו בסנטיאגו ברנבאו 2:3 כשאת השערים כובשים מרסלו, קארים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו. באנגליה הקבוצות נפרדו ב-1:1, כשבנזמה מעלה את ריאל ליתרון וקון אגוארו מאזן בפנדל.

קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
ריאל מדריד עומדת בדרך. דה בראונה וסיטי/GettyImages

מספרי ההגרלה

* דייגו סימאונה הפסיד בשני הקרבות הכפולים האחרונים שלו מול פפ גווארדיולה בהפרש שערים כולל של 7:1.

* עד כמה ההגרלה היטיבה עם ריאל מדריד? לא רק שהיא קיבלה את היריבה הכי נוחה על הנייר, היא גם תארח את המשחק השני בברנבאו, כמו בכל ששת מפגשי הנוקאאוט האחרונים שלהם במסגרות אירופיות.

* כשמנואל פלגריני עבד בוויאריאל ומלאגה הוא פגש את הבלאנקוס 17 פעמים בכל המסגרות. המאזן: 3 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו, 9 הפסדים. הפרש שערים: 40:18.

* אתלטיקו מדריד הפסידה רק פעם אחת בשבעת מפגשיה האחרונים מול קבוצות גרמניות.

* ריאל מדריד בלתי מנוצחת בשמונת משחקיה האחרונים מול קבוצות אנגליות, כולל שלושה ניצחונות רצופים.

* מנצ'סטר סיטי כבר ניצחה יריבה ספרדית במפעל הזה כשגברה 1:2 על סביליה בבית ו-1:3 בחוץ בשלב הבתים.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. רויטרס
באיירן בטוח לא שמחה לפגוש אותם. שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים/רויטרס

התגובות

צ'יקי בגיריסטיין, המנהל הטכני של מנצ'סטר סיטי אמר על ההגרלה מול ריאל מדריד: "ריאל מדריד הראתה במשחק הגומלין מול וולפסבורג שהיא בלתי ניתנת לעצירה".

אמיליו בוטרגניו, המנהל הטכני של ריאל מדריד אמר על ההגרלה: "זו התמודדות מסוכנת. סיטי נמצאת ברמה הכי טובה שיש, עם הרבה שחקנים איכותיים כמו אגוארו וסילבה. נצטרך לשחק את הכדורגל הכי טוב שלנו בשני המשחקים".

קלמנטה וילוורדה, נציגה של אתלטיקו מדריד בהגרלה אמר: "שני משחקי חצי הגמר יהיו שקולים מאוד. אנחנו שמחים מאוד לפגוש את באיירן מינכן. נצטרך להתייחס לשני המשחקים כמו אל גמר לכל דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully