וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאור בוזגלו הוא הדופק שלנו, אי אפשר לתת לבעיות לצוף"

14.4.2016 / 19:38

שחקני הפועל באר שבע הגיבו לראיון שעורר סערה: "הוא ואליניב ברדה השחקנים הכי חשובים בקבוצה. אם הוא מרגיש פגוע מהמצב, צריך לפתור את זה". מוחמד גדיר ערך אימון מלא

one

"מאור בוזגלו ואליניב ברדה הם שני השחקנים החשובים בהפועל באר שבע. בוזגלו הוא הדופק של הקבוצה. אם הוא משחק בהרכב ומרגיש פגוע סימן שלמועדון יש בעיה וצריך לפתור אותה. אנחנו נמצאים בשלב קריטי של העונה, אי אפשר לתת לבעיות לצוף". כך אמר אחד השחקנים הבכירים של הפועל באר שבע, זאת בעקבות דבריו של יעקב בוזגלו, שעוררו סערה במועדון. במועדון טוענים כי "ברק בכר מאוד מרוצה מבוזגלו והוא מתכוון להמשיך לתת לו אשראי כפי שעשה עד כה".

כזכור, בוזגלו האב ביקר את ההתנהלות של הפועל באר שבע כלפי בנו ואמר בין היתר: "אני מרגיש שהיחס כלפי מאור השתנה. ריבוי השחקנים הגדולים בחלק הקדמי מוריד את המניות של שחקנים שכבשו והיו מעורבים במעל 60 שערים בשנתיים וחצי, למרות שבחצי השנה הראשונה מאור כמעט לא שיחק. מחפשים להתעלם ממאור ולתת לו הרגשה של עוד שחקן בליגה. אם אתה מוציא שחקן בדקה ה-65 למרות שהוא לא רע, זה אומר משהו, במיוחד במשחק שבו הקבוצה היריבה מתגוננת. זה מדליק נורה". בעקבות הראיון נערכה שיחה בין קברניטי הפועל באר שבע, במהלכה הוחלט שלא לטפל בעניין כעת מחשש שהדבר ישפיע על המשך המאבקים.

בשורות טובות הגיעו מצד מוחמד גדיר, שעורך אימונים מלאים ואמור להיות כשיר למשחק. ברק בכר לא תרגל הרכב והוא מתכוון לזמן גם הפעם 20 שחקנים להתכנסות, זאת כדי לשמור על רמת מתח מסוימת עד הרגע האחרון. היום ערכה הקבוצה תרגול של הנעת כדור ומשחקון פנימי.

שחקני הפועל באר שבע, מאור בוזגלו, שיר צדק. מגד גוזני
החברים מודאגים. בוזגלו עם צדק/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully