וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו: "היחס כלפי מאור השתנה. נותנים לו הרגשה של עוד שחקן"

12.4.2016 / 11:13

שחקנים בבאר שבע סיפרו שבוזגלו התאכזב לאחר שהוחלף על ידי ברק בכר, אביו תוקף: "למה הוא צריך להיות מוחלף כשהקבוצה מתגוננת?". ברק בכר לקח אותו לשיחה

one

בווידאו: התיקו של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה בשבת

שחקנים בהפועל באר שבע סיפרו אתמול כי הקשר מאור בוזגלו נראה מאוכזב לאחר שהוחלף במהלך המשחק מול מכבי חיפה. בוזגלו הוחלף 25 דקות לסיום על ידי מאור מליקסון, אבל שחקנים סיפרו כי למרות האשראי הרחב לו הוא זוכה מבכר, נראה כי "במועדון לא מעריכים מספיק את אחד השחקנים הכי טובים בישראל". עוד לפני המשחק מול בית"ר ירושלים, בוזגלו נלקח לשיחה עם בכר, שלא תרגל אותו בהרכב לקראת המשחק ונראה כי רק פציעה של מאור מליקסון הובילה אותו להרכב. כזכור, לאחרונה דיווחנו בוואלה ספורט על סימן השאלה שמרחף בנוגע לעתידו לקראת ינואר הקרוב. בהפועל באר שבע סיפרו כי הם מתכוונים להציע לקשר חוזה, אך עדיין לא פנו אליו באופן רשמי. הבוקר, הגיב אביו יעקב בוזגלו על הדברים האלה.

"אני מרגיש שהיחס כלפי מאור השתנה", תקף בוזגלו. "ריבוי השחקנים הגדולים בחלק הקדמי מוריד את המניות של שחקנים שכבשו והיו מעורבים במעל 60 שערים בשנתיים וחצי, למרות שבחצי שנה הראשונה מאור כמעט לא שיחק. מחפשים להתעלם ממאור ולתת לו הרגשה של עוד שחקן בליגה".

בוזגלו המשיך ואמר: "אני לא חושב שיש שחקן שמתקרב לתפוקה הזאת, עם כל הכבוד. אם אתה מוציא שחקן בדקה ה-65 למרות שהוא לא רע, זה אומר משהו, במיוחד במשחק שבו הקבוצה היריבה מתגוננת. כולם יודעים שמאור, בהברקה אחת, יכול לגמור משחק. הוא גמר משחקים בדקות האחרונות, להתעלם מזה זה פוגע ומדליק נורות. חבל. עשינו כברת דרך ארוכה בשלוש השנים האחרונות, זאת ההרגשה הפנימית".

מאור בוזגלו הפועל באר שבע. קובי אליהו
מאוכזב ממעמדו. בוזגלו/קובי אליהו

על המצב בטבלה אמר בוזגלו: "אחרי ארבע תוצאות תיקו קצת כבד לדבר על זה. אני חושב שכל קבוצה הייתה חולמת, כולל באר שבע, להגיע לסיטואציה שבה ששה מחזורים לסיום היא רק נקודה ממכבי, זה כבוד גדול והתקדמות ענקית לבאר שבע. זאת תהיה עונה יוצאת מן הכלל, גם אם לא ניקח אליפות".

בצל הביקורת שהושמעה אתמול על ברק בכר מצד שחקנים, בנוגע לשינוי שיטת המשחק מספר פעמים במהלך המשחק, ייתכן שבכר יימנע מכך במשחקים הקרובים. אותם שחקנים טענו כי השיטה גורמת לבלבול ועשויה להשפיע על מאבק האליפות. במועדון מרוצים מאוד מבכר ואמרו אתמול כי הם מאמינים שיביא לקבוצה תואר עוד העונה.

עוד באותו נושא

הבהלה מהזהב: על המשבר הגדול של הפועל באר שבע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully