וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי אשדוד הביסה 61:83 את מכבי רמת חן וכפתה משחק חמישי בגמר

בדיוק כמו במשחק 2, גם הפעם המארחת הובילה בבטחה מהפתיחה ומנעה מקבוצתה של שירה העליון לחגוג אליפות ראשונה בתולדותיה. דורון (19 נק') וקלארק (16 נק' ו-8 ריב') הצטיינו. משחק 5: בשני

מכבי אשדוד ניצחה הערב (חמישי) בביתה 61:83 את מכבי רמת חן וכפתה משחק חמישי בסדרת הגמר של ליגת העל. כבר בפתיחה קבוצתו של עדן ענבר עלתה עם הרבה אנרגיות וממש כמו במשחק מספר 2 פתחה פער גדול, כאשר רמת חן רודפת ללא הועיל.

ההפרש הגיע בשיאו עד ל-20 נקודות והמשחק נראה גמור כבר באמצע הרבע השני, הרבה בזכות שי דורון (19 נקודות), טנישה רייט (14) ואלישה קלארק (16 נקודות ושמונה ריבאונדים). קבוצתה של שירה העליון הייתה יכולה לזכות באליפות הראשונה בתולדותיה אם הייתה מנצחת אך תאלץ לשחק פעם נוספת בביתה, ביום שני, בקרב מרתק על התואר. צ'לסי הופקינס ניסתה כמעט לבדה וסיימה עם 10 נקודות ותשעה ריבאונדים אך עשתה זאת באחוזים רעים, ורבקה גרדנר שסיימה עם 15 נקודות התעוררה ברבע האחרון וניסתה להוביל קאמבק, אך זה לא הספיק. ביום שני תפגשנה שתי הקבוצות שוב למשחק שיכריע את זהות האלופה.

מגד גוזני

מהלך המשחק

רבע 1: מכבי אשדוד פתחה עם שי דורון, טנישה רייט, תריסה פלאיסנס, אלישה קלארק וקטיה לויצקי, מכבי רמת חן פתחה עם נעמה שפיר, צ'לסי הופקינס, דניאל דיאמנט, קיילה תורנטון ורבקה גארדנר.

המארחת פתחה טוב יותר, עם המון אנרגיות ובהנהגתן של טנישה רייט וקטיה לויצקי עלתה ל-9:14 כבר אחרי חמש דקות ושמרה פער שנע בין 4-7 נקודות לאורך הרבע. סל של קארה בראון ברקסטון לקראת סוף הרבע קבע את תוצאותו, 14:22 לאשדוד.

רבע 2: המגמה ממשיכה, רמת חן היא זו שרודפת. אלישה קלארק כבר עם 10 נקודות והפעק טיפס לדו ספרתי. שתי קליעות עונשין של שי דורון העלו ל-24:37. שלשה של שירן צעירי עצרה קצת את הסחף אך הרכות של רמת חן מתחת לסל המשיכה ולויצקי ניצלה זאת וקליעות עונשין מדויקות של טנישה רייט קבעו את תוצאת המחצית, 27:45 לאשדוד. בינתיים המשחק מזכיר מאוד את משחק 2.

אוהדי מ.ס. בנות אשדוד. מגד גוזני
יצאו מרוצים. אוהדי אשדוד/מגד גוזני

רבע 3: טנישה רייט פתחה את הרבע עם 2 נקודות וההפרש צמח כבר ל-20. צ'לסי הופקינס הגיעה ל-10 נקודות ומנסה להשאיר את רמת חן במשחק, אך לא נראה שיש סיכוי. רמת חן ניצחה את הרבע אך היתרון עדיין גדול, 46:62 לאשדוד בסוף הרבע.

רבע 4: שתי קליעות עונשין של רבקה גרדנר ומיד לאחד סל נוסף שלה קבעו 66:51. תריסה מוניק פלאיסנס ענתה בשתי נקודות כדי למנוע את ניסיון הקאמבק. אלכסנדה כהן דייקה ב-1 מ-2 מהקו והורידה להפרש הכי נמוך מזה דקות רבות, 73:60. אשדוד השיבה בארבע נקודות רצופות ושתי דקות לסיום מובילה 60:77.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully