וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:3 את שאלקה

צמד של רוברט לבנדובסקי (54 ו-65) ושער נוסף של ארתורו וידאל הלוהט (73) סידרו לבווארים ניצחון ליגה חמישי ברציפות והגדיל את הפער בפסגה ל-10 נקודות זמנית. לברקוזן הביסה 0:3 את פרנקפורט

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
שבר שיא אישי. לבנדובסקי/GettyImages

המחזור ה-30 בגרמניה יוצא לדרך בסוף השבוע. אמש (שישי האנובר ניצחה 0:2 את בורוסיה מנשנגלדבאך. בשבת, לברקוזן רשמה 0:3 על פרנקפורט ועלתה למקום השלישי על חשבון הרטה ברלין, שהפסידה 2:1 אצל הופנהיים. קלאודיו פיסארו הפך למלך שערי ברמן בליגה בכל הזמנים ב-2:3 על וולפסבורג. באיירן מינכן ניצחה 0:3 את שאלקה בזכות צמד של רוברט לבנדובסקי ושער נוסף של ארתורו וידאל.

ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן. רויטרס
נמצא בכושר נהדר. וידאל/רויטרס

באיירן מינכן - שאלקה 0:3

במחצית הראשונה זה עוד היה 0:0 ונראה כאילו הרויאל בלוז יתנו פייט לאלופה היוצאת וכנראה שגם הנכנסת, אבל במחצית השנייה התעורר רוברט לבנדובסקי, ארתורו וידאל הוסיף עוד אחד ובאיירן מינכן ניצחה 0:3 באליאנץ ארנה. הבווארים הגדילו את הפער שלהם בפסגה ל-10 נקודות, כשלבורוסיה דורטמונד משחק חסר מחר מול המבורג.

השער הראשון הגיע בדקה ה-54. ארתורו וידאל הקפיץ כדור עומק ללבנדובסקי, שהסתובב ובעט עם רגל שמאל פנימה את ה-0:1. זה היה השער ב-37 של החלוץ הפולני בכל המסגרות העונה והוא קבע שיא שערים אישי לעונה. לבנדובסקי לא עצר שם ובדקה ה-65 נגח פנימה נהדר ונגד כיוון התנועה של רלף פהרמאן את השני אחרי הגבהה יפה של ראפיניה מימין. השער השלישי הגיע בדקה ה-73 כשהמחליף פרנק ריברי השאיר לווידאל עם הרבה רגש והצ'יליאני הלוהט בעט מקרוב פנימה את ה-0:3. זה השער החמישי של וידאל בששת המשחקים האחרונים שלו, כולל בנבחרת צ'ילה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני באייר לברקוזן חוגגים. GettyImages
ניצחון חמישי ברציפות. שחקני לברקוזן/GettyImages

לברקוזן - פרנקפורט 0:3

לברקוזן ממשיכה להראות נהדר ועם ניצחון חמישי ברציפות עקפה את הרטה והתייצבה במקום השלישי, המוביל ישירות לליגת האלופות. קווין קמפל (70), יוליאן ברנדט (76) וקארים בלארבי (90) כבשו.

הופנהיים - הרטה ברלין 1:2

המארחת ממשיכה במסע הבריחה מהתחתית עם ניצחון רביעי בחמישה מחזורים, בעוד הקבוצה מהבירה לא ניצחה בפעם השלישית ברצף ואיבדה את המקום השלישי. ניקלאס סטארק כבש (26) להרטה, פביאן שר (33) איזן ומארק אות (85) קבע מהפך דרמטי.

ורדר ברמן - וולפסבורג 2:3

הזאבים, עייפים ומאוכזבים מההדחה הדרמטית מליגת האלופות, הפסידו אצל ברמן, שם קלאודיו פיסארו, עם פנדל בדקה השנייה, הפך למלך שערי המועדון בבונדסליגה עם 102 שערים. ג'וסוע גילאבוגי עוד איזן (36), אך פין בארטלס (64) וסמבו יטאברה חגגו (83). באס דוסט (87) רק צימק.

ולדמאר אנטון שחקן האנובר. GettyImages
ולדמאר אנטון חוגג/GettyImages

האנובר - מנשנגלדבאך 0:2

אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון ושבעה הפסדי בית ברציפות בליגה מאז נובמבר 2015, הצליחה נועלת הטבלה לעשות את זה עם 0:2 מרשים מאוד בבית מול בורוסיה מנשנגלדבאך, במה שהיה המשחק שציין את חגיגות יום ההולדת ה-120 של האנובר. נועלת הטבלה עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-49 ואחרי שהייתה טובה יותר עד אז. נואה יואל סרנרן באזי, שרשם את ההופעה השנייה שלו במדי הקבוצה הבוגרת, פרץ בצורה נהדרת מצד ימין ויישר למרכז, שם המתין ולדמר אנטון, שבעט חזק, יאן זומר לא הצליח להדוף וזה 0:1. השני הגיע בדקה ה-60. קנאן קרמאן בעט מזווית אלכסונית לקורה, זה חזר אל ארתור סוביך, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:2.

משחקים נוספים

דרמשטאדט - אינגולשטאדט 0:2
לדארמשטאדט: קונסטנטין ראוש (51), סנדרו וגנר (85)

אוגסבורג - שטוטגרט 0:1
לאוגסבורג: אלפרד פינבוגאסון (36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully