וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגת העל: אשדוד מארחת את הפועל תל אביב

14.4.2016 / 17:04

הקבוצה של צביקה שרף רוצה לשים רצף של חמישה הפסדים מאחוריה ולחזור למקום השמיני בטבלה כשתארח את הפועל תל אביב (14:00, ספורט 5) שמקווה ליותר אגרסיביות של נייט רובינסון ולחזרה ליכולת טובה של סימונס

נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
בונים עליו. רובינסון/מגד גוזני

המחזור ה-28 בליגת העל יימשך מחר (שישי) במשחק בו תארח מכבי אשדוד/באר טוביה את הפועל תל אביב (14:00, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: גילי כהן, כפיר מועלם ודן ילון). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים כשכל קבוצה מנצחת בביתה - אשדוד ניצחו את האדומים בסיבוב הראשון בהיכל הקריה 86:91 והפועל תל אביב ענתה לה עם ניצחון בדרייב אין בסיבוב השני 73:89. שני המועדונים נפגשו בסך הכל 10 פעמים עד עתה כשהמאזן עומד על 3:7 לטובת הפועל תל אביב, שניצחו בשלושה מתוך חמשת המשחקים שנערכו באשדוד.

מכבי אשדוד הפיסדה חמישה משחקים ברציפות שדרדרו את הצהובים עד המקום התשיעי בטבלה, מרחק שני ניצחונות בלבד מהאחרונה עירוני נס ציונה. בשלושת המשחקים האחרונים ספגה אשדוד תבוסות - נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה בחוץ ונגד הפועל אילת בבית, ובמועדון יודעים שאם לא יחול שינוי דחוף ביכולת הם צפויים להצטרף למלחמת ההשרדות החל מהשבוע הבא. במהלך המשבר הנוכחי קולעת אשדוד רק 73.2 נקודות בממוצע לעומת 83.4 נקודות עד עתה העונה, כשצמד הגאנרים אייזיאה סוואן ודיאנטה גארט שרשמו 35.3 נקודות ו-10.2 אסיסטים בשני הסיבובים הראשונים יורדים ל-29.6 נקודות ו-7.2 אסיסטים למשחק.

גם בהפועל תל אביב אין בשורות לאחרונה. הקבוצה של שרון אברהמי אמנם ניצבת במקום השמיני, שמוביל בסיום העונה לרבע גמר הפלייאוף, אך הפסד בהיכל הקריה יפגע בצורה משמעותית בסיכוי של הקבוצה לתפוס את המקום הזה בסיום העונה. בהפועל היו מאוכזבים מאוד מהיכולת ותרגום הרצון של השחקנים לנצח לכדי יכולת בתבוסה באילת בתחילת השבוע, ויודעים שאם לא יחול שינוי קיצוני ביכולת במשחק באשדוד, הם צפויים לרשום הפסד נוסף. ג'ון וויליאמסון, שנעדר מאז משחק האולסטאר עם פציעה חוזרת בסחוס פיקת הברך, ימשיך להעדר ובמועדון סקפטיים לגבי חזרתו עד לסיום העונה. בהפועל מקווים כי נייט רובינסון יחל להיות אגרסיבי יותר ולקחת כדורים לסל ושטרה סימונס ישים את התקופה הרעה שלו מאחוריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully