וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה הביסה 66:92 את קובאן, ניצחון דרמטי לוויטוריה

שלשה על רגל אחת של דיאמנטידיס כפתה הארכה, אבל הבאסקים התעשתו שם, ניצחו 78:82 את פנאתינייקוס ומובילים 0:2 בסדרה. ברצלונה חגגה עם 66:92 מול לוקומוטיב קובאן ואיזנה ל-1:!

שלב ההצלבה של היורוליג נמשך הערב (שישי) עם שני משחקים. ברצלונה הצליחה לנצח בחוץ 66:92 את לוקומוטיב קובאן ולאזן את הסדרה ל-1:1. לאחר מכן לבוראל ויטוריה תארח את פנאתינייקוס אחרי שהביסה אותה במשחק הראשון.

מלקולם דילייני שחקן קובאן (ימין) מול תומאס סטורנסקי שחקן ברצלונה. Marina Kobzeva, GettyImages
סטוראנסקי וברצלונה עצרו את דילייני וקובאן/GettyImages, Marina Kobzeva

לוקומוטיב קובאן - ברצלונה 92:66

הקבוצה של צ'אבי פסקוואל הצליחה להשיג בדיוק את מה שהיא רצתה: לגנוב ניצחון בחוץ. ברצלונה עשתה את זה בסטייל עם 66:92 ענק ברוסיה כשהיא קולעת באחוזים מדהימים מחוץ לקשת ומסיימת את הערב עם 16 מ-26 לשלוש (61%). עכשיו הקטלאנים יגיעו למשחק מספר שלוש ביום שלישי כשהם עם יתרון הביתיות.

חואן קרלוס נבארו הבלתי נלאה סיים את הרבע עם 18 נקודות ב-4/6 לשלוש, כולל שתי שלשות שקברו את הסיכויים של המארחת כשהיא הצליחה לצמק עד 13 לקראת הסיום. תומאס סטוראנסקי קלע 13 נקודות ומסר 10 אסיסטים, סטראטוס פרפרוגלו קלע 13 ואנטה טומיץ' הנהדר סיים עם דאבל-דאבל של 12 נקודות ו-10 ריבאונדים. ג'סטין קולמן גם קלע 12. את המארחת הוביל מלקולם דילייני המצוין עם 19 נקודות, אנתוני רנדולף הוסיף 17 וקלט 6 ריבאונדים, סרגיי ביקוב סיים עם 12.

מירוסלב ראדוליצה שחקן פנאתינייקוס מול דארקו פלאניניץ' שחקן לבוראל ויטוריה. GettyImages
לבוראל ויטוריה עם ניצחון דרמטי במיוחד. ראדוליצה מול פלאניניץ'/GettyImages

לבוראל ויטוריה - פנאתינייקוס 78:82 (אחרי הארכה)

כך בדיוק אנחנו רוצים לראות את משחקי ההצלבה. איזה קרב ענק היה לנו בין לבוראל ויטוריה לפנאתינייקוס. היוונים פיגרו 73:67 אחרי שלשה גדולה של דאריוס אדאמס כשנותרו 28 שניות בלבד על השעון. למרות זאת, הגיעו שתי שלשות של מרקז היינס ועוד אחת מטורפת לגמרי של דימיטריס דיאמנטידיס על רגל אחת, שאיזנו ל-73:73 כשנותרו לבאסקים שמונה שניות כדי לנסות לנצח. מייק ג'יימס לא קלע והמשחק הלך להארכה. בהארכה המשחק המשיך להיות צמוד ומתוח מאוד, כשבסופו של דבר החטאה מקרוב של מירוסלב ראדוליצה ושתי קליעות עונשין של דאריוס אדאמס המצוין קובעות 78:82 למארחת, שעולה ל-0:2 בסדרה.

דאריוס אדאמס רשם משחק ענק של 24 נקודות עם 5/11 לשלוש ו-7/8 מהקו, דייויס ברטאנס קלע 15, יאניס בורוסיס הוותיק והטוב קלע 14 נקודות באחוזים איומים (4/15) וקלט 9 ריבאונדים, מייק ג'יימס קלע 13 וקלט גם הוא 9 כדורים חוזרים. קים טילי סיים עם 10 נקודות. את פאו הוביל לא אחר מאשר דימיטריס דיאמנטידיס האגדי עם 17 נקודות (5/8 מהשדה) ו-6 אסיסטים, כשאליוט וויליאמס קולע 12, אבל זה לא הספיק לקבוצה של סשה ג'ורג'ביץ', שנמצאת בצרות צרורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully