וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "מקווה שלסטר תהיה התחנה האחרונה בקריירה שלי"

העונה המופלאה בלסטר לבטח תהפוך את המאמן האיטלקי למבוקש מאוד בקיץ, אך ראניירי (64) הביע את רצונו להישאר באנגליה בראיון ל"קיקר": "אשמח אם יציעו לי חוזה ארוך טווח לשש או שבע שנים"

one

קלאודיו ראניירי, המאמן האיטלקי של לסטר נמצא בעיצומה של עונה מדהימה ובדרך לתואר אליפות הירואי עם השועלים. ראניירי, 64, עבר הרבה תחנות בקריירה העשירה שלו ובראיון שערך היום (חמישי) ל"קיקר" הגרמני הוא חשף את תוכניותיו לעתיד.

ראניירי הוזכר כמועמד לרשת את אנטוניו קונטה כמאמנה של נבחרת איטליה אחרי היורו בצרפת, אבל האיטלקי הוותיק לא מתכוון ללכת לשום מקום. "אני שמח להיות פה ולא חושב על שינוי. אני חושב שלסטר תהיה התחנה האחרונה שלי. אני מקווה שהם ייתנו לי חוזה ארוך טווח לעוד שש או שבע שנים ואז אני אסיים את הקריירה שלי פה".

לסטר, שמקדימה בשבע נקודות את טוטנהאם במאבק האליפות, כשנותרו שישה מחזורים בלבד לסיום העונה בפרמיירליג, תארח ביום ראשון את ווסטהאם במשחק שבו ניצחון שלה יקרב אותה עוד יותר למטרה הנכספת.

אחרי שאימן קבוצות רבות באיטליה, ספרד ובילה שתי עונות גם כמאמן מונאקו מ-2012 עד 2014, ראניירי נחל כישלון צורב כמאמן נבחרת יוון ותחת הדרכתו היוונים נחלו הפסד מביש מול איי פארו. אולם, ההצלחה המסחררת שלו העונה לבטח תהפוך אותו למאמן מבוקש בקיץ אך בניגוד לשחקנים הבכירים שלו שלבטח יעזבו כמו ורדי, מאחרז וקאנטה, ראניירי ישמח להישאר במועדון עם הצעה נכונה.

קלאודיו ראניירי מאמן לסטר. AP
רוצה לפרוש בלסטר. ראניירי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully