וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט בין סטוק לטוטנהאם ביום שני הוחלף. הסיבה: הוא אוהד לסטר

קווין פרנד הוא אחד השופטים המוערכים בכדורגל האנגלי, אבל הוא גם אוהד של השועלים, שנאבקים עם טוטנהאם על האליפות. בשל כך, הוחלט ברגע האחרון לשלוח שופט אחר למשחק בסטוק בשני

one

קווין פרנד הוא אחד השופטים המוערכים ביותר בפרמיירליג כיום. בין היתר, השופט בן ה-44, שמנהל משחקים בליגה הבכירה בממלכה מאז 2009, שפט בין היתר את משחק מגן הקהילה ב-2012 ואת גמר גביע הליגה ב-2013, אלא שכעת הוא עלה לכותרות באנגליה מסיבות שונות לחלוטין.

פרנד מתגורר כבר שנים ארוכות בעיר לסטר ונחשב לאוהד של הקבוצה. הוא אף פוקד מדי פעם את משחקיה. בשל כך, הוא מנוע מלשפוט את משחקיה ואכן איננו עושה זאת, אולם ביום שני הקרוב (22:00), הוא אמור היה לשפוט משחק אחר בפרמיירליג, בין סטוק סיטי לטוטנהאם.

באופן בלתי צפוי, לסטר וטוטנהאם הן שתי הקבוצות המתמודדות העונה על האליפות באנגליה ולאחר שכבר מונה לשפוט במשחק, הוחלט על ידי ארגון השופטים בממלכה להחליף שופט לקראת המשחק, כאשר ניל סווארבריק יחליף את פרנד, שבעצמו ינהל במקום את המפגש בין ניוקאסל למנצ'סטר סיטי בשבת.

"התזמון והקונטקסט היו בעייתיים", נמסר מארגון השופטים, "הרגשנו שאין צורך להוסיף סיבות לפקפק ביושר השופטים לקראת המשחק".

יש לציין כי פרנד כבר שפט העונה את טוטנהאם פעמיים, ובשני המקרים היא רשמה ניצחונות חוץ, 0:2 על סאות'המפטון בדצמבר ו-0:3 על נוריץ' בפברואר.

קווין פרנד שופט כדורגל אנגלי. GettyImages
ניוקאסל נגד סיטי במקום. פרנד/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully