וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוס: "רואים את השיפור במכבי ת"א". בן חיים: "משחקים יותר התקפי"

אחרי הניצחון הדרמטי על בית"ר, מכבי תל אביב ערכה מסע"ת לקראת מכבי חיפה (ראשון, 20:55). המאמן: "יודע שהקבוצה משחקת יותר טוב עכשיו". החלוץ: "המאבק יימשך עד הסוף"

ניב אהרונסון

במכבי תל אביב חוזרים לשגרה אחרי ה-2:3 הדרמטי על בית"ר ירושלים שהעלה אותם לפסגה ומתכוננים למשחק החשוב שמצפה להם ביום ראשון מול מכבי חיפה בחוץ (ראשון, 20:55). אחרי הפסטיבל סביב ערן זהבי, הצהובים יודעים שהם עלולים להגיע למשחק הזה מהמקום השני אם באר שבע תנצח במשחק שלה ביום שבת מול בני סכנין. היום ערכה הקבוצה מסע"ת לקראת המשחק החשוב ובו פטר בוס התייחס להתאקלמות של בקבוצה ועל הציפיות לקראת ההמשך.

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
מוכן למשימה הבאה. פטר בוס/ניב אהרונסון

פטר בוס אמר לקראת המשחק מול חיפה: "המשחק הראשון שלי בארץ היה מול מכבי חיפה. זה היה משחק קשה. ראיתי את חיפה מול באר שבע, הם שיחקו טוב. יש להם שחקנים טובים ויהיה משחק מעניין".

בוס דיבר על הקבוצה שלו: "אני יודע שהקבוצה משחקת יותר טוב עכשיו. השיטה שלי יותר ברורה לשחקנים וכולם יכולים לראות שעשינו התקדמות יפה. אני חושב שלא שיחקנו כל כך טוב כשהגעתי, אבל המשכנו לנצח ועכשיו הקבוצה משחקת טוב יותר וזה משמח אותי".

על כך שחיפה תתרכז במשחק הגביע מול באר שבע, אמר בוס: "כמו תמיד אני רוצה להתמקד בקבוצה שלי. אנחנו נתכונן בדרך הטובה ביותר האפשרית ואני לא מסתכל על מה שהם עושים". על המערך של מכבי תל אביב אמר בוס: "ג'ורדי ראה אותי מאמן בוויטסה וראה את הפילוסופיה שלי ולכן קרא לי. אמרתי שאנחנו צריכים קצת זמן להנחיל את השיטה לשחקנים. יש לנו הרבה אימונים לעבוד על השיטה ובסופו של דבר השחקנים צריכים ליישם את השיטה והם עושים את זה מצוין".

בוס הוסיף: "אשתי מרוצה פה וזה חשוב. אבל אני מרוצה מהכדורגל של הקבוצה ובשביל זה אני פה. ברוב האצטדיונים ישרקו בוז לקבוצה במצב של 2:2 אבל פה האוהדים מעודדים אותנו והאווירה מול בית"ר הייתה נהדרת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
טל בן חיים מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
כבר עם הראש בחיפה. בן חיים/ניב אהרונסון

טל בן חיים החלוץ התייחס לניצחון על בית"ר: "שמחנו מאוד על גול הניצחון אבל אנחנו מסתכלים כבר על המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון שזה הדבר הכי חשוב כרגע. צריך לזכור שיש לנו גם את הגביע ואנחנו נגיע מוכנים לשני המשחקים. המשחק מול בית"ר היה מצוין מבחינתנו והיינו יכולים להוביל בהפרש גבוה יותר במחצית הראשונה".

על פטר בוס: "אנחנו משחקים היום כדורגל הרבה יותר התקפי. תמיד יעדיפו האוהדים לראות עוד שחקן התקפה ולא שחקן קישור. אנחנו עובדים כל השבוע כדי שזה ייראה טוב ביום שבת וזה לא דבר קל ואני שמח שהגענו למצב שאנחנו משחקים טוב גם בשיטה הזו".

על הפועל באר שבע: "אנחנו והם מתמודדים על האליפות. באר שבע קבוצה מצוינת, יש לה צבירת נקודות של אלופה אבל אנחנו לקחנו אליפות. בנקודת הזמן הזו לנו זה עושה יותר טוב, אבל היו תקופות שלהם הלך יותר טוב במיוחד כשאנחנו היינו שחוקים מליגת האלופות. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו כי אני מאמין שהם ינצחו בשבת ויעלו למקום הראשון".

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
במצב רוח טוב. פטר בוס/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully