וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד בחצי גמר הגביע האנגלי אחרי 1:2 על ווסטהאם

אחרי 1:1 ביתי במשחק הראשון, השדים האדומים הגיעו ללונדון וניצחו משערים של מרכוס רשפורד (54) ומרוואן פלאיני (67). טומקינס רק צימק (79). רוני חזר לסגל לראשונה אחרי חודשיים

שחקן מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד חוגג. רויטרס
ממשיך להפציץ. רשפורד/רויטרס

תמונת חצי גמר הגביע האנגלי הושלמה הערב (רביעי) כאשר מנצ'סטר יונייטד גברה 1:2 על ווסטהאם במשחק החוזר ברבע הגמר אחרי שהקבוצות נפרדו ב-1:1 באולד טראפורד. היא תפגוש את אברטון בשבת הבאה בקרב על הכרטיס לגמר. בחצי הגמר השני תפגשנה ווטפורד וקריסטל פאלאס.

דווקא המארחת פתחה טוב יותר את המשחק, ודוד דה חאה נדרש לספק מספר הצלות ברבע השעה הראשונה כולל אחת מבעיטה חופשית של דימיטרי פאייה, שהכניע אותו באותה צורה במנצ'סטר. השדים האדומים נכנסו למשחק לאט לאט כאשר ההזדמנות הראשונה הייתה של מרוואן פלאיני ולקראת המחצית המשחק התאזן. במחצית השניה עשו שחקניו של לואי ואן חאל את העבודה. מרכוס רשפורד כבש את שערו השישי ב-11 משחקים בקבוצה עם בעיטה אדירה מתוך הרחבה לחיבורים (54) ופלאיני הכפיל עם דחיקה מקרוב לאחר ערבוביה ברחבה (67) בשערו הראשון מאז חודש דצמבר. תומקינס רק צימק (79).

שחקן מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד. רויטרס
שער נהדר. רשפורד/רויטרס

יונייטד קיבלה חדשות טובות מכיוון הקפטן שלה, ויין רוני, שחזר לסגל לראשונה לאחר העדרות של כחודשיים בשל פציעה. רוני אמנם עלה רק בדקה ה-90 כאשר המשחק היה גמור, אך כמובן שהוא יחזור להרכב בהמשך ועשוי להיות משמעותי במאבק על המקום הרביעי בפרמיירליג.

במשחק שהוקדם מהמחזור ה-35 בפרמיירליג נפרדו קריסטל פאלאס ואברטון בתיקו מאופס. בעקבות התוצאה הלונדונים נמצאים בפער של 11 נקודות מהקו האדום. אברטון עולה למקום ה-12 והיא רחוקה שמונה נקודות מהמקום שמוביל לאירופה. ג'יימס מקארתי ספג כרטיס צהוב שני ואדום בדקה ה-52, שתי דקות לפני כן היה המצב הטוב במשחק, כאשר רוס בארקלי שחרר בעיטה חזקה מקצה הרחבה ופגש את המשקוף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully